فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۰۶۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳ / سکه امامی ۴۳ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳ / سکه امامی ۴۳ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته متاثر از افزایش محدود قیمت دلار و روند صعودی اونس جهانی طلا در روند افزایشی بازگشایی شد. اونس جهانی طلا در روز پنجشنبه بازیگر فعال‌تری نسبت به دلار بود و قیمت سکه‌های سنگین را یک کانال بالا کشید.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته اول شهریور با روند صعودی بازگشایی شد. قیمت سکه‌ امامی امروز با رشد ۵۰۰ هزار تومانی بازگشایی و در کانال ۴۳ میلیون تومانی معامله شد. سکه بهار نیز یک کانال بالا رفت و در محدوده قیمتی ۳۸ میلیون تومانی قرار گرفت.

Screenshot 2024-08-29 at 1.53.34 PM

به نظر می‌رسد رشد قیمت طلای جهانی و پیش‌روی در منطقه ۲۵۰۰ دلاری بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار طلای داخلی است.

معامله‌گران معتقدند بازار فلز زرد با وجود نزدیکی به خروج از ماه‌های رکودی محرم و صفر همچنان بی‌رونق است و چشم به نوسانات قیمت دلار و طلای جهانی دارد. این در حالی است که تحلیلگران بازار طلا روند تقاضا را بر نوسانات قیمت در بازار طلا موثر نمی‌دانند و معتقدند آنچه بازار طلای داخلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد روند قیمت فاکتورهای تاثیرگذار بر این بازار است.

گفتنی است قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۵۲۳ دلاری در حال معامله است و رشد نزدیک به ۱۷ دلاری دارد. قیمت اونس نقره روی رقم ۲۹ دلار ۶۰ سنتی در حال معامله است و رشد ۳۹ سنتی دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۶ هزار و ۹۱۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۶۸۰ تومانی دارد.

سکه بهار ۳۸ میلیونی شد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه هشتم شهریور با رشد ۵۰۰ هزار تومانی روی رقم ۴۳ میلیون و ۳۸۵ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با افزایش ۱۸۵ هزار تومانی روی رقم ۳۸ میلیون و ۱۰۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌‌‌سکه با رشد ۲۵۰ هزار تومانی روی رقم ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاده و ربع سکه با رشد ۲۵۰ هزار تومانی با رقم ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. سکه گرمی با رشد ۵۰ هزار تومانی در سطح هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه بالا رفت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۹۶ هزار تومانی با رقم ۱۵ میلیون و ۷۴۰ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۳۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۸۷ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه روز پنجشنبه به غیر از کاهش ۶۵ هزار تومانی سکه بهار در سایر قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی ۱۶۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۰۴ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۸ هزار تومان و سکه گرمی ۱۴ هزار تومان افزایش داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.