فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۴۷۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / تمام قطعات سکه ارزان شدند

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / تمام قطعات سکه ارزان شدند

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ با سیگنال دلار، با کاهش محدود در تمامی قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در پشت مرز کریدور ششم مهار شده است و در این لحظه در سقف کریدور پنجم قرار دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳، با نوسانات کوچک کاهشی بازگشایی شد. به‌ نظر می‌رسد بازار داخل نگاهی به افزایش اونس جهانی نداشته و همراه با افت دلار، با نوسانات کوچک کاهشی همراه شده است. شایان‌ ذکر است قیمت اونس جهانی طلا، با رقم ۲۵۰۳ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار امروز، در پشت مرز کریدور ششم مهار شده و در این لحظه در سقف کریدور پنجم قرار گرفته که حاکی از دخالت بازارساز است.

قیمت سکه و طلا ۱۰ شهریور

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با یک سنت افزایش،‌ روی رقم ۲۸ دلار و ۸۶ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۱۰۰ تومان افزایش، گرمی ۵۵ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی به کانال ۳۷ میلیونی سقوط کرد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی. با این حال سکه بهار در زمان بازگشایی، با نوسانات کوچک افزایشی همراه بود اما در این لحظه کاهشی شد و به کانال پایین‌تر سقوط کرد. قیمت سکه امامی با ۲۰۵ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۳ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۱۲۵ هزار تومانی، کانال ۳۸ میلیونی را از دست داد و روی رقم ۳۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا  امروز در زمان بازگشایی با نوسانات کوچک افزایشی همراه بود اما در این لحظه با افت دلار، دچار نوسانات کوچک کاهشی شده است. هر مثقال طلا با ۴۸ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۶ هزار تومان کاهش، به رقم سه میلیون و ۶۲۶ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با پنج هزار و ۹۲۲ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۳ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۱۸۱ هزار تومان، بهار آزادی ۷۱ هزار تومان، نیم ‌سکه ۸۸ هزار تومان، ربع سکه ۹۴ هزار تومان و حباب ربع سکه ۴۷ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.