فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۰۴۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / بازار طلا با اونس جهانی همراه نشد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / بازار طلا با اونس جهانی همراه نشد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ با وجود افزایش اونس جهانی طلا، با کاهش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد؛ قیمت طلا کاهشی و بازار سکه نیز در تمام قطعات نزولی بود. حباب سکه اما در تمامی قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار در کف کریدور ششم تثیبت شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ با وجود افزایش قیمت اونس طلای جهانی در روند نزولی بازگشایی شد. شایان ذکر است قیمت اونس جهانی طلا امروز با افزایش پنج دلاری، با رقم ۲۵۰۵ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار که در معاملات پشت خطی روز گذشته در کریدور ششم معامله می‌شد، امروز با بازگشایی بازار، در کف همین کریدور تثبیت شده است.

قیمت سکه و طلا ۱۳ شهریور

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با هفت سنت کاهش، روی رقم ۲۸ دلار و ۴۷ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۲۸۰ تومان کاهش، گرمی ۵۵ هزار و ۴۰ تومان به فروش رسید.

قطعات سنگین سکه نوسانی شدند

بازار سکه امروز در تمامی قطعات روند کاهشی طی کرد. با این حال قطعات سنگین سکه با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی همراه‌اند اما در این لحظه نزولی شده‌اند. سکه امامی با ۳۵ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۳ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۲۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۲۰ هزار تومان و ربع سکه با هشت هزار تومان کاهش به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش پنج هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۱۹۵ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز در روند نزولی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۵۱ هزار تومان کاهش، با رقم ۱۵ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان ثبت شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۶۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۴ هزار و ۵۷۸ تومان کاهش، با رقم سه میلیون و ۶۱۱ هزار و ۸۰۱ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۰ هزار تومان، بهار آزادی ۷۵ هزار تومان، نیم سکه هفت هزار تومان، ربع سکه ۶ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.