فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۳۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / تقاضای سکه رشد کرد

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / تقاضای سکه رشد کرد

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ با وجود کاهش اونس جهانی و همراه با رشد تقاضا، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد؛ با وجود این، قیمت‌ها همچنان در کانال فعلی درجا زده‌اند و بازار طلا نیز با نوسانات کوچک افرایشی همراه شده است. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال پایانی کریدور پنجم درجا زده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳، با وجود درجا زدن دلار، همراه با افزایش تقاضا، با افزایش نسبی در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. شایان‌ ذکر است قیمت اونس جهانی طلا، با کاهش پنج دلاری، به زیر محدوده ۲۵۰۰ دلاری سقوط کرده و با رقم ۲۴۹۲ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار امروز تغییری نسبت به روز گذشته نداشته و درجا زده است.

قیمت سکه و طلا ۱۹ شهریور

قیمت نقره افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با ۳۹ سنت افزایش،‌ روی رقم ۲۸ دلار و ۱۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۳۵۰ تومان افزایش، گرمی ۵۳ هزار و ۷۱۰ تومان به فروش رسید.

سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در حالی‌ که در زمان بازگشایی، در قطعات سنگین افت محدودی پیدا کرده بود، در این لحظه در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی افزایشی شده است؛ قیمت سکه امامی با ۱۵۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۹۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا رشد محدودی پیدا کرد

قیمت طلا امروز با نوسانات کوچک افزایشی همراه شده است. هر مثقال طلا با ۱۹ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با سه هزار تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۶۰۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با دو هزار و ۹۶۲ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۶۱ هزار و ۴۶۰ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۴۰۷ هزار تومان، بهار آزادی ۳۶۷ هزار تومان، نیم ‌سکه ۱۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۱۶ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۳۳ هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.