خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۷۸۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳/ قیمت طلا در کانال ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی تثبیت شد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳/ قیمت طلا در کانال 3 میلیون و 700 هزار تومانی تثبیت شد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز با افزایش ۲۰۰ تومانی به نیمه کانال پایانی کریدور پنجم رسیده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ همراه با افزایش تقاضا و رشد دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. قیمت طلا ۱۸ عیار نیز در این لحظه خود را در کانال ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی تثبیت کرده است. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز با اندکی کاهش، در رقم ۲۵۸۱ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار نسبت به معاملات پشت خطی روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش داشته و اکنون در نیمه کانال پایانی کریدور پنجم معامله می‌شود.

قیمت سکه و طلا ۲۷ شهریور

نقره در کانال ۵۸ هزار تومانی درجا زد

قیمت اونس جهانی نقره امروز با یک سنت کاهش، روی رقم ۳۰ دلار و ۷۴ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۹۰ تومان افزایش، گرمی ۵۸ هزار و ۴۹۰ تومان به فروش رسید.

تمام قطعات سکه رشد کرد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی بود. قیمت سکه امامی با ۳۰۵ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۹۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز صعودی‌ست و با افزایش نسبت به روز گذشته بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۳۰ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۶ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۶ هزار و ۴۰۱ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۶۷۶ هزار و ۲۶۵ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۱۵۶ هزار تومان، بهار آزادی ۲۲ هزار تومان، نیم ‌سکه ۳۵ هزار تومان، ربع سکه ۶۸ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۳۴ هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.