فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۷۴۳۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

بازدهی ۶۱۶۰ درصدی ربع سکه در ۱۰ سال/ کدام سکه برای خریداران جذاب تر است؟

بازدهی 6160 درصدی ربع سکه در 10 سال/ کدام سکه برای خریداران جذاب تر است؟

قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر با افزایش ارزش اونس جهانی طلا در روند صعودی قرار گرفته است. با نیم‌‌نگاهی به حباب قطعات سکه می‌توان بیشترین تقاضا را در ربع‌ سکه مشاهده کرد. ارتباط حباب و روند تقاضا مستقیم است و ربع سکه در میان سایر قطعات به دلیل افزایش تقاضا بیشترین حباب را دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه بیش از یک هفته است با افزایش ارزش اونس جهانی طلا در روند صعودی قرار گرفته است. به رسم تجربه‌ دوره‌های گذشته، در زمان‌های رشد شارپی قیمت، روند تقاضا در بازار صعودی می‌شود. بررسی بازار طلا و سکه حاکی از افزایش محبوبیت ربع سکه و در مرحله بعد سکه گرمی در میان مردم است.

ربع سکه به دلیل پایین‌ترین قیمت در میان سکه‌ها تقاضای زیادی دارد و همین موضوع باعث شده در زمان فروش نیز راحت نقد شود. بررسی‌ها نشان داده در ۱۰ سال اخیر این قطعه در میان سایر قطعات بیشترین بازدهی را داشته است.

بازدهی ۱۰ ساله ربع سکه سقف زد!

قیمت ربع سکه طی۱۰ سال اخیر افزایش قیمت ۱۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومانی و بازدهی ۶۱۵۹.۷۲ درصدی داشته است. این قطعه مهر سال ۱۳۹۳ با قیمت ۲۶۹ هزار و ۹۸۰ تومان معامله می‌شد و مهر ۱۴۰۳ روی رقم ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است رابطه تقاضا و رشد حباب در بازار سکه رابطه‌ای مستقیم است و حباب هفت میلیون تومانی این قطعه نسبت به قیمت، حکایت از افزایش تقاضای مردم برای خرید ربع سکه دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.