فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۷۹۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳/ سکه امامی ۴۹ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳/ سکه امامی 49 میلیونی شد

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد قیمت دلار، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز افزایشی شده و تا نیمه کانال سوم از کریدور ششم رشد کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ همزمان با تعطیلی بازار جهانی و رشد نرخ دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. قیمت دلار از روز گذشته یک کانال بالاتر پرید و همین امر روی قیمت طلا و سکه تاثیر گذاشت؛ به‌ طوری که قیمت طلای ۱۸ عیار را بار دیگر در کانال چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی و سکه امامی را در کانال ۴۹ میلیون تومانی نشاند.

شایان ذکر است قیمت اونس جهانی طلا امروز بدون تغییر، با رقم ۲۶۵۳ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز افزایش هزار تومانی داشته و تا نیمه کانال سوم کریدور ششم رشد کرده است.

قیمت سکه و طلا ۱۵ مهر

قیمت نقره به ۶۵ هزار تومان رسید

قیمت اونس جهانی نقره امروز بدون تغییر، روی رقم ۳۲ دلار و ۲۰ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۶۰۰ تومان افزایش، گرمی ۶۵ هزار و ۶۷۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی در کانال ۴۹ میلیونی نشست

بازار سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی و سکه امامی پرچمدار رشد قیمت بود،‌ همچنین قطعات کوچک نیم سکه نیز در سقف کانال خود قرار گرفتند. قیمت سکه امامی با ۷۳۵ هزار تومان افزایش، به کانال ۴۹ میلیونی صعود کرد و با رقم ۴۹ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی، در کانال ۴۳ میلیونی نشست و روی رقم ۴۳ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش، به‌ترتیب با رقم‌های ۲۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه گرمی با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلای دست دوم ۴ میلیون تومان شد

قیمت طلا امروز در روند صعودی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با ۸۷ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۲۱ هزار تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۱۱۴ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۲۰ هزار و ۷۲۹ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۵۹ هزار و ۱۷۶ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۳۲۵ هزار تومان، بهار آزادی ۱۳۰ هزار تومان، نیم ‌سکه ۶۳ هزار تومان،‌ ربع سکه ۵۶ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۵۴ هزار تومان افزایش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.