فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۲۵۹

«تجارت نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / سکه بهار ۴۵ میلیونی شد

قیمت نیم‌سکه و ربع سکه یک کانال بالا رفت

قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / سکه بهار ۴۵ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز در روند افزایشی بازگشایی شد. رشد ۵۰۰ تومانی قیمت دلار و افزایش نزدیک به ۹ دلاری اونس جهانی طلا روند قیمت در بازار طلا را صعودی کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه روز پنجشنبه با افزایش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. روند افزایشی فاکتورهای تاثیرگذار بر بازار طلا طی دو روز گذشته افزایشی بود و همین موضوع بازار طلا را در قله قیمت نشاند.

Screenshot 2024-10-17 at 1.56.27 PM

گفتنی است در بیشتر روزهای هفته اخیر روند قیمت در بازار طلا صعودی بود. کارشناسان اقتصادی روند قیمت طلای جهانی را صعودی پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند قیمت دلار نیز در هفته آتی به نیمه کریدور ششم ورود می‌کند. با این پیش‌بینی‌ها می‌توان انتظار صعود قیمت در بازار طلا در هفته آینده را نیز داشت.

قیمت نقره گران شد

قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رشد هشت دلاری روی رقم ۲۶۸۱ دلار در حال معامله است. قیمت اونس نقره روی رقم ۳۱ دلار و ۶۵ سنتی در حال معامله است و کاهش پنج سنتی دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۶۵ هزار و ۱۱۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۳۱۰ تومانی دارد.

سکه بهار پرچمدار رشد قیمت شد

قیمت سکه امامی پنجشنبه ۲۶ مهر با رشد ۷۰۰ هزار تومانی روی رقم ۵۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومانی معامله شد. سکه‌ بهار با افزایش ۷۴۰ هزار تومانی به کانال ۴۵ میلیون تومانی صعود کرد و روی رقم ۴۵ میلیون و ۷۲۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با افزایش ۵۵۰ هزار تومانی به کانال ۲۸ میلیونی صعود کرد و با قیمت ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در حال معامله است. ربع‌ سکه با رشد ۲۵۰ هزار تومانی کانال ۱۷ میلیونی را پشت سر گذاشت و ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه گرمی با افزایش ۵۰ هزار تومانی روی رقم هشت میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی ایستاد.

مثقال در کانال ۱۸ میلیونی پیش‌روی کرد

قیمت طلا روز پنجشنبه افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار  که روز گذشته وارد کانال ۱۸ میلیونی شد، امروز با رشد ۵۰ هزار تومانی در این کانال پیش‌روی کرد و با رقم ۱۸ میلیون و ۷۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی در محدوده چهار میلیون و ۱۷۵ هزار تومانی معامله شد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم چهار میلیون و ۱۹۳ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه روز پنجشنبه به غیر از کاهش ۶ هزار تومانی سکه گرمی در تمام قطعات افزایش داشت. حباب سکه امامی ۲۸۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۲۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۴۱ هزار تومان و ربع سکه ۱۴۶ هزار تومان افزیش داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.