فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۴۵۸

همراه با حذف نسخه پایه، قیمت تسلا سایبرتراک برای مشتریان افزایش یافت

همراه با حذف نسخه پایه، قیمت تسلا سایبرتراک برای مشتریان افزایش یافت

شرکت آمریکایی تسلا با حذف نسخه پایه سایبرتراک از فرآیند سفارش‌گذاری، قیمت این پیکاپ را برای مشتریان افزایش داده است.

به گزارش تجارت نیوز،

شرکت آمریکایی تسلا با حذف نسخه پایه سایبرتراک از فرآیند سفارش‌گذاری، قیمت این پیکاپ را برای مشتریان افزایش داده است. مشتریان جدید اکنون برای خرید تسلا سایبرتراک باید 100 هزار دلار هزینه کنند. این قیمت بالاتر از نرخ رقیب جدی آن یعنی هامر EV است.

تسلا طی روزهای گذشته، نسخه پایه سایبرتراک را از لیست سفارش‌گذاری حذف کرده است. این نسخه از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب استفاده می‌کرد و قیمت آن 60990 دلار بود. قرار بود تا تحویل نسخه پایه تسلا سایبرتراک از سال 2025 آغاز شود اما اکنون این خودرو دیگر در دسترس مشتریان قرار ندارد. تیپ میان‌رده با قیمت 99990 دلار، جایگزین آن شده است. نسخه بالارده Cyberbeast نیز با قیمت 119990 دلار همچنان در دسترس کاربران قرار دارد. علاوه بر تغییرات قیمت، تسلا تخمین‌های مربوط به برد سایبرتراک را نیز کاهش داده است.

نسخه تمام چرخ محرک تسلا سایبرتراک تا پیش از این با قیمت 79990 دلار فروخته می‌شد که اکنون بیست هزار دلار نسبت به قبل گران‌تر شده است. برد تخمینی این خودرو نیز 547 کیلومتر بود اما اکنون تسلا می‌گوید که برد این نسخه 512 کیلومتر است. شتاب صفرتاصد وانت 600 اسب‌بخاری تسلا معادل 4.1 ثانیه اعلام شده است و حداکثر سرعت آن نیز 180 کیلومتربرساعت خواهد بود.

قیمت مدل پرطرفدار Cyberbeast نیز افزایش یافته است. این مدل پیش‌تر 99990 دلار قیمت داشت اما اکنون برای خرید آن باید 119990 دلار هزینه کنید. برد این مدل نیز اکنون از 515 کیلومتر قبلی، به 484 کیلومتر کاهش یافته است. با این حال اعداد دیگر مرتبط با این خودرو بدون تغییر باقی مانده‌اند. نسخه Cyberbeast با قدرت 845 اسب‌بخار، شتاب صفرتاصد 2.6 ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن نیز 209 کیلومتربرساعت است. این نسخه قابلیت یدک کشیدن 4990 کیلوگرم را دارد.

حذف نسخه پایه سایبرتراک و افزایش قیمت نسخه‌های دیگر در حالی اتفاق می‌افتد که ایلان ماسک وعده داده بود این پیکاپ با قیمت 39900 دلار وارد بازار شود. هم‌اکنون هامر EV با قیمت پایه 98845 دلار به همراه هزینه تحویل، ارزان‌تر از سایبرتراک با قیمت پایه و هزینه تحویل 101985 دلاری است.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.