فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۵۸۰

نظارت بر فروشگاه‌ های اینترنتی افزایش می‌ یابد

نظارت بر فروشگاه‌ های اینترنتی افزایش می‌ یابد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با اجرای سامانه‌هایی چون اینماد نظارت هر چه بهتر روی فروشگاه‌های اینترنتی افزایش می‌یابد.

به گزارش تجارت نیوز،

رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران در یک برنامه رادیویی گفت: با توجه به تغییر روش خرید و فروش و مشتریانی که نیازمند تهیه کالا و خدمات می باشند خدمات فروش اینترنتی از طریق فروشگاه های مجازی و حقیقی در دوران کرونا شکل گرفت .

او افزود: به طور کلی در جهت روند بهتر شدن حوزه خرید اتاق اصناف و کمیسیون نظارت، تکالیفی برای اتحادیه‌های تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و خدمات فنی برای نظارت کامل روی روند فروش اینترنتی محصولات تعیین شده به طوری که نظارت روی فروشگاه هایی اینترنتی افزایش می‌یابد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برای نظارت روی قیمت کالا و بازرسی و شکایت، اینماد به صورت قانونی تعریف شده و تمام واحدهای صنفی می توانند اینماد را دریافت کنند. همچنین یکی از اقدامات دولت گذشته تسهیل صدور مجوزها بود که به خوبی انجام و اجرایی شد.

او اظهار کرد: تمامی شغل هایی که در کشور فعالیت دارند دارای کد ثبت شده جهانی آیسیک هستند. این کد برای تمام مشاغلی است که در حوزه های مختلف ارائه خدمت می دهند. همشهریان و هموطنان ما باید روی مجوز و پروانه کسب واحد صنفی تمرکز داشته باشند تا بتوانند بعدا نسبت به حقوق خود ادعا داشته باشند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.