فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۱۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

ابوظبی به دنبال توسعه استارتاپ های حوزه اجتماعی/ فراخوانی استارتاپ‌های بین‌المللی

ابوظبی به دنبال توسعه استارتاپ های حوزه اجتماعی/ فراخوانی استارتاپ‌های بین‌المللی

امارات به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در توسعه اقتصاد دیجیتال و کشوری که به رشد استارتاپ‌ها بها می‌دهد، اخیرا به دنبال توسعه استارتاپ های حوزه اجتماعی بوده است. ابوظبی در فراخوانی از استارتاپ‌ها دعوت که در این برنامه شرکت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

انکوباتور اجتماعی «معاً» مستقر در شهر ابوظبی امارات در جدیدترین اقدام خود برنامه‌ای با نام «کارآفرینی برای تأثیر اجتماعی» برگزار می‌کند. هدف این برنامه حمایت از توسعه یک شبکه پویا از کسب‌وکارهای اجتماعی است که به نوآوری در زمینه اجتماعی می‌پردازند و به حل چالش‌های اجتماعی ابوظبی کمک می‌کنند.

فراخوان انکوباتور ابوظبی تا 10 سپتامبر 2024

استارتاپ‌ها می‌توانند برای شرکت در این  برنامه تا تاریخ 10 سپتامبر درخواست خود را ارسال کنند. اولویت این برنامه با کسب و کارهایی است که شامل خدمات به افراد دارای نیازهای ویژه، خدمات به سالمندان، بازتوانی و حمایت از جوانان یا بهبود وضعیت کارگران مشغول باشد.

همچنین استارتاپ‌هایی که بر حمایت و تبلیغ از قربانیان خشونت خانگی، ادغام و بازتوانی فردی و توانمندسازی اقتصادی تمرکز دارند نیز واجد شرایط درخواست خواهند بود.

فراخوانی برای همه ملیت‌ها و همه سنین

این دوره جدید برای تمامی ملیت‌ها و سنین باز است تا طیف متنوعی از بنیان‌گذاران و نوآوران را تشویق و بسته‌های حمایتی جامع برای ارتقاء کسب‌وکارهای اجتماعی آن‌ها ارائه دهد. انکوباتور اجتماعی «معاً» قرار است از ۳۰ استارتاپ با پتانسیل بالا  در دوره‌های آینده حمایت کند و منابعی برای شبکه‌سازی و مشاوره در اختیار آن‌ها قرار دهد.

سلما غرامه، مدیر بخش کارآفرینی اجتماعی «معاً» بیان کرد: برنامه انکوباتور اجتماعی به منظور حمایت از نسل بعدی کارآفرینان و تقویت راه‌حل‌های پیشرفته برای پرداختن به اولویت‌های اجتماعی طراحی شده است.

او افزود: «این برنامه به کارآفرینان امکان می‌دهد که کسب‌وکار خود را گسترش دهند در حالی که تأثیر پایدار بر اقتصاد اجتماعی و ارتقاء اشتراک دانش در جامعه ابوظبی ایجاد می‌کنند.»

تیم‌های منتخب برای این دوره از فرصت‌های مختلفی بهره‌مند خواهند شد که به آن‌ها کمک می‌کند آینده استارتاپ خود را شکل دهند، از جمله تأمین مالی بر اساس دستیابی به اهداف کلیدی. آنها همچنین دسترسی مستقیم به شبکه‌ای از شرکای خصوصی و دولتی خواهند داشت و ارتباطاتی با سرمایه‌گذاران محلی و جهانی برقرار خواهند کرد.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.