فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۱۸۰

طراحی احتمالی پلی استیشن ۵ پرو فاش شد؛ احتمال معرفی در ماه سپتامبر

طراحی احتمالی پلی استیشن 5 پرو فاش شد؛ احتمال معرفی در ماه سپتامبر

تنها تفاوت قابل‌توجهی که در این تصویر به آن اشاره شده است، سه نوار مشکی هستند که در امتداد دو طرف کنسول قرار گرفته‌اند

به گزارش تجارت نیوز،

بیش از یک سال است که شایعات مختلفی در مورد نسخه ارتقاء یافته کنسول پلی استیشن 5 از سونی شنیده می‌شود. حالا در گزارش جدیدی علاوه بر فاش‌شدن طراحی این کنسول، گفته شده که احتمالاً در ماه سپتامبر شاهد این دستگاه خواهیم بود که پلی استیشن 5 پرو نام دارد.

در این گزارش جدید تصویری به‌اشتراک گذاشته شده است که طراحی کنسول پلی استیشن‌ 5 پرو را تا حدی نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر قابل مشاهده است، به‌نظر می‌رسد این دستگاه از نظر طراحی بسیار شبیه به نسخه اصلی پلی استیشن 5 خواهد بود و شاید کمی ضخیم‌تر از نسخه اسلیم PS5 باشد.

سایر جزئیات اعلام‌شده برای پلی استیشن 5 پرو

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه درست مانند نسخه اصلی سفیدرنگ خواهد بود و 2 پورت USB-C خواهد داشت و دکمه روشن/خاموش آن در جلوی کنسول قرار دارد.

تنها تفاوت قابل‌توجهی که در این گزارش به آن اشاره شده است، سه نوار مشکی هستند که در امتداد دو طرف کنسول قرار گرفته‌اند. هنوز مشخص نیست که با وجود این نوارها، کاورهایی که سونی برای کنسول فعلی به‌فروش می‌رساند برای پلی استیشن 5 پرو نیز مناسب خواهند بود یا خیر.

علاوه‌براین، در تصویر بالا خبری از دیسک درایو داخلی برای کنسول وجود ندارد، اما در این گزارش گفته‌شده که شاید سونی درست مانند نسخه فعلی PS5 یک نسخه دارای درایو از پلی استیشن 5 پرو را نیز روانه بازار کند. همچنین با این نسخه، ظاهراً همان کنترلرهای دوال‌سنس استاندارد PS5 بدون هیچ تغییری عرضه خواهند شد.

هرچند در این گزارش به مشخصات سخت‌افزاری این کنسول اشاره نشده است، اما در شایعات قبلی گفته‌شده بود که نسخه پر‌و آینده تقریباً 50 درصد قدرتمندتر از کنسول استاندارد پلی استیشن‌ 5 خواهد بود. دلیل این افزایش قدرت به پیشرفت بخش GPU کنسول نسبت داده شده بود.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.