فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۳۱۸

واتس اپ ویژگی جدید انتخاب مخاطب برای همگام‌سازی را به اندروید اضافه می‌ کند

واتس اپ ویژگی جدید انتخاب مخاطب برای همگام‌سازی را به اندروید اضافه می‌ کند

واتس اپ به طور مداوم در حال کار روی معرفی ویژگی‌های جدید به پلتفرم خود است. برخی از این قابلیت‌ها هنوز در حال توسعه هستند و برخی دیگر در حال آزمایش بتا هستند. اکنون، آخرین نسخه بتای WhatsApp برای اندروید(نسخه 2.24.18.14) توسط کاربران WABetaInfo کشف شد که یک ویژگی جدید بسیار مفید دارد: مدیریت همگام‌سازی مخاطبین (managing contact syncing).

به گزارش تجارت نیوز،

این ویژگی با قابلیت استفاده از چندین حساب واتس اپ در یک گوشی سازگار است. اساساً به شما امکان می‌دهد برای هر حساب، مخاطبین جداگانه داشته باشید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که انتخاب کنید کدام مخاطبین را با گوشی خود همگام کنید و می‌توانید مخاطبین WhatsApp را در دستگاه‌های خود مدیریت کنید. بنابراین، اگر بخواهید، می‌توانید همگام‌سازی با گوشی خود را از حساب ثانویه واتس اپ خود غیرفعال کنید.

علاوه‌براین، اگر همگام‌سازی مخاطبین را برای یک حساب غیرفعال کنید، همچنان می‌توانید به صورت دستی هر مخاطب را با نسخه آزمایشی آتی این اپلیکیشن همگام‌سازی کنید. اگر مخاطبی را به صورت دستی همگام‌سازی کنید، در همه گوشی‌های شما در دسترس خواهد بود. همچنین یک گزینه پشتیبان‌گیری تماس دریافت خواهید کرد که در صورت نصب مجدد برنامه به شما کمک می‌کند تا مخاطبین خود را بازیابی کنید.

باید به خاطر داشته باشیم که این ویژگی‌ها هنوز در حال توسعه هستند. بنابراین احتمالاً باید چند ماه صبر کنیم تا این ویژگی‌ها در سطح جهانی در دسترس قرار گیرند. همچنین ممکن است (اگرچه به ندرت اتفاق می‌افتد) که واتس اپ تصمیم بگیرد این ویژگی‌ها را به کلی کنار بگذارد.

ویژگی دیگری به نام PassKey در واتس اپ

اخیراً، برخی کاربران متوجه شدند که واتس‌اپ برای افزایش امنیت پشتیبان‌گیری (backup)، یک Passkey برای کاربران درنظر گرفته است. این یک ویژگی احراز هویت رمز عبور برای پشتیبان‌گیری رمزگذاری شده است. احراز هویت رمز عبور از قبل برای تأیید حساب موجود است، اما در آینده برای پشتیبان‌گیری نیز در دسترس خواهد بود.

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.