فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۶۰۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وردپرس در ایران / اولین گزارش جامع وردپرس در ایران رونمایی شد

وردپرس در ایران / اولین گزارش جامع وردپرس در ایران رونمایی شد

مجموعه ژاکِت، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ نشست خبری رونمایی از «اولین گزارش جامع وردپرس در ایران» را برگزار کرد. این نشست با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه، مدیران و فعالان اکوسیستم استارتاپی و اینفلوئنسرهای وردپرس برگزار شد.

به گزارش تجارت نیوز،

وحید بهرامیان، مدیرعامل ژاکِت، در سخنرانی خود با اشاره به مسئولیت‌های رهبران بازار در توسعه اکوسیستم و توانمندسازی فعالان آن تأکید کرد که گزارش جامع وردپرس ایران با اطلاعات ارزشمند و تحلیل‌های دقیق تهیه شده و اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

تحلیل سهم بازار وردپرس و رشد جهانی آن

بهرامیان درمورد حضور گسترده وردپرس در جهان بیان کرد: «وردپرس با بیش از 43 درصد از کل وب‌سایت‌های جهان، محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای دنیاست.» همچنین، او آمار و میزان سهم بازار وردپرس و چگونگی رشدش در سطح جهانی را بررسی کرد که می‌توان از بیش از 478 میلیون سایت ساخته شده با وردپرس 43.4% درصد نفوذ وردپرس در توسعه وب سایت‌ها، بیش از 30 هزار قالب وردپرس در دسترس، بیش از 70 هزار افزونه وردپرسی در دسترس، ایجاد روزانه 10 هزار سایت جدید با وردپرس نام برد.

عوامل موفقیت وردپرس در ایران

محمدحسین طاهری، مدیر محصول ژاکت، راجع‌به وضعیت وردپرس در ایران گفت که وردپرس بیش از 70 درصد از وب‌سایت‌های ایرانی را مدیریت می‌کند. او عواملی مثل رایگان‌بودن، پشتیبانی از زبان فارسی و سهولت استفاده را از جمله دلایل محبوبیت وردپرس در ایران دانست.

برنامه‌های ژاکت برای کمک به کاربران وردپرس

طاهری با اشاره به چالش‌هایی نظیر امنیت وب‌سایت‌های وردپرسی و تحریم‌های بین‌المللی، راهکارهای ژاکت برای کاهش این مشکلات را بیان کرد؛ از این راهکارها می‌توان از مشاوره رایگان پیش از خرید، شش ماه پشتیبانی کاملاً رایگان، تضمین اصالت و کیفیت محصولات، شش ماه ضمانت بازگشت وجه، بروزرسانی تمامی محصولات با یک کلیک از پیشخوان وردپرس، دسترسی به منابع جهانی وردپرس از طریق هاب هوشمند ژاکت، امکان تکرار خرید با ۴۰ درصد تخفیف، نصب قالب‌ها با سرویس رایگان ژاکت اینستالر، دریافت خدمات امن از توسعه‌دهندگان محصولات از طریق بستر تیکت و فرصت‌های اقتصادی برای توسعه‌دهندگان و فریلنسرهای وردپرس نام برد. او همچنین از رشد چشمگیر وردپرس در ایران و فرصت‌های اقتصادی برای توسعه‌دهندگان و فریلنسرها گفت.

سهم 60% از بازار وردپرس ایران

سجاد اثباتی، مدیر بازاریابی ژاکت، در گفت‌وگویی با خبرنگاران تشریح سهم بازار ژاکت در بازار وردپرس ایران را بررسی و بیان کرد که ژاکت با فروش بیش از ۸۸۷,۴۲۹ محصول، سهم حداکثری و ۶۰ درصد از سهم بازار وردپرس ایران را در اختیار دارد. ابزارهای نوآورانه ژاکت شامل ژاکت اینستالر، افزونه به‌روزرسان هوشمند، و هاب هوشمند ژاکت، به توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارهای ایرانی کمک می‌کند تا از محصولات پیشرفته برای توسعه وب‌سایت‌های خود بهره‌مند شوند.

پرفروش‌ترین محصولات ژاکت

اثباتی ادامه داد که ژاکت در سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد تومان درآمد برای توسعه‌دهندگان خود به ارمغان آورده و پرفروش‌ترین محصولات شامل قالب‌های فروشگاهی، قالب‌های چند منظوره، و افزونه‌های مرتبط با سئو است.

ژاکت با رونمایی از نخستین گزارش جامع وردپرس در ایران، بر اهمیت این پلتفرم در فضای دیجیتال کشور و نقش کلیدی خود در توسعه و پشتیبانی از کاربران ایرانی تأکید داشت.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.