فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۱۵۹

اینستاگرام به کاربران حرفه ای درباره تولید محتوا توصیه های شخصی می‌کند

اینستاگرام به کاربران حرفه ای درباره تولید محتوا توصیه های شخصی می‌کند

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Best Practices معرفی کرده است که به اکانت‌های پربازدید و حرفه‌ای، توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده درباره نحوه تولید و اشتراک‌گذاری محتوا ارائه می‌دهد. این قابلیت جدید در بخش تنظیمات در دسترس خواهد بود.

به گزارش تجارت نیوز،

«آدام موسری»، مدیر اینستاگرام در پست جدید خود از قابلیت Best Practices پرده برداشت. این ویژگی به عنوان یک ابزار آموزشی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا است و در آن برای کاربران حرفه‌ای نکاتی درباره ایجاد، نحوه اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از ویدیوها و عکس‌ها فراهم شده است. برای دسترسی به این ویژگی، باید به بخش Professional dashboard پروفایل خود بروید.

برخی از نکاتی که در Best Practices به شما گفته می‌شود، توصیه‌هایی نسبتاً عمومی در تمام شبکه‌های اجتماعی است، مانند اینکه «رشد فالوورهای خود را در بلندمدت بررسی کنید» یا «به‌طور مداوم پست بگذارید». برخی از نکات نیز دقیق‌تر هستند و می‌توانند به شما الگوریتم‌های اینستاگرام را نشان دهند: برای مثال، ممکن است به شما گفته شود که ریلزهای بیش از ۹۰ ثانیه به کاربران جدید پیشنهاد نمی‌شوند. این تأکید بر ارائه محتوای کوتاه با آنچه آدام موسری پیش‌ازاین گفته بود، مطابقت دارد.

به‌طورکلی شاید دریافت بازخورد و راهنمایی از اینستاگرام درباره نحوه تولید محتواها به‌منظور افزایش تعامل برای تولیدکنندگان مفید باشد؛ هرچند تا پیش‌ازاین کاربران حرفه‌ای می‌دانستند چگونه محتواهای خود را جذاب کنند، اما اکنون به نظر می‌رسد کار آن‌ها ساده‌تر شده باشد. البته اینستاگرام خود پیش‌تر مشخص می‌کرد که چه چیزی برای این شبکه اجتماعی مهم است؛ برای مثال امسال اینستاگرام به خالقان محتوا گفت که بازدیدها (Views) درحال‌حاضر معیار اصلی این پلتفرم است.

بااین‌حال شاید دسترسی بیشتر به نکات یا توصیه‌ها، موقعیتی را ایجاد کند که در آن فشار بیشتری به تولیدکنندگان محتوا وارد شود تا دقیقاً همانطور که پلتفرم می‌خواهد، پست بگذارند، و در غیر این صورت محتوای آن‌ها دیده نشود.

 

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.