فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۶۵۸

اولین تصاویر از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد + عکس

اولین تصاویر از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد + عکس

شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی‌ های پرچمدار Xiaomi ۱۵ رونمایی کند. اخیرا نیز شاهد انتشار اولین تصاویر از شیائومی ۱۵ پرو هستیم که شایعات پیشین در رابطه با مشخصات این گوشی را تایید می‌کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بنابر گزارش‌های منتشر شده گوشی های قدرتمند شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ماه) به‌صورت رسمی رونمایی خواهند شد. این گوشی‌ها ابتدا در چین عرضه می‌شوند و پس از مدتی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرند.

گرچه به‌لطف فعالان مجازی شاهد اولین تصاویر از گوشی پرچمدار شیائومی ۱۵ پرو هستیم. نماینده جدید چینی‌ها در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد. شیائومی یک نسخه خاص تیتانیومی را نیز در دست توسعه دارد.

تصاویر شیائومی ۱۵ پرو از شباهت زیاد به نسل گذشته حکایت دارد

با نگاهی به بدنه پشتی Xiaomi ۱۵ Pro می‌توان گفت که این گوشی از نظر طراحی تفاوت چندان زیادی با شیائومی ۱۴ پرو ندارد. همچنان جزیره دوربین حالتی مربعی دارد و در گوشه سمت چپ قرار گرفته است. چهار دایره نیز میزبان حسگرهای مختلف هستند. تنها تفاوت محسوس را می‌توان خارج شدن فلاش LED از جزیره دوربین و انتقال آن به بدنه اصلی گوشی دانست.

پیشتر گفته شده بود که شیائومی ۱۵ پرو از یک پنل ۶.۷۸ اینچی امولد بهره می‌برد. این پنل از چهار گوشه دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و توسط شرکت TCL ساخته شده است. همچنین صفحه‌نمایش شیائومی ۱۵ پرو از رزولوشن ۲K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در کنار ۱۶ گیگ رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی در این گوشی استفاده کرده باشد.

اولین تصاویر از گوشی شیائومی ۱۵

در تصاویر منتشر شده از شیائومی ۱۵ پرو می‌توان برند لایکا را در بخش دوربین مشاهده کرد. برندی که می‌تواند به‌نوعی تضمین‌کننده کیفیت تصویربرداری باشد. در این زمینه شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۳ اینچی و دیافراگم f/۱.۴، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری و حداقل فاصله فوکوس ۳۰ سانتی‌متر هستیم. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی حضور دارد.

شیائومی قصد دارد تا پنج سال آپدیت‌های اصلی اندروید را برای گوشی پرچمدار خود عرضه کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی ۹۰ وات، شارژ بی‌سیم ۸۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات اشاره کرد. شیائومی می‌خواهد نسخه تیتانیومی مدل ۱۵ پرو را با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای عرضه کند. گرچه هنوز جزئیات مربوط به محدودیت‌های این قابلیت مشخص نیست.

با توجه به اینکه این روزها بسیاری از گوشی های موبایل به هوش مصنوعی رو آورده‌اند. انتظار می‌رود که پرچمدار شیائومی نیز با ویژگی‌های جذابی همراه شود.

منبع : گجت نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.