فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۴۲۹

«تجارت‌نیوز» از شیوه جدید اطلاع رسانی دولت آمریکا گزارش می‌دهد:

کاخ سفید به شبکه اجتماعی ردیت پیوست

کاخ سفید به شبکه اجتماعی ردیت پیوست

کاخ سفید به دنیای ردیت وارد شده و قصد دارد اطلاعات مهمی را درباره واکنش‌های خود به بلایای طبیعی و دیگر مسائل به اشتراک بگذارد. این اقدام به دنبال تغییر شیوه‌های سنتی اطلاع‌رسانی به مردم ایالات متحده صورت گرفته است. ردیت یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که می‌توان جدیدترین اخبار و ترندهای روز را در آن پیدا کرد و در مورد هر موضوعی از اخبار و فناوری گرفته تا موسیقی و بازی بحث و تبادل‌‌نظر کنید.

به گزارش تجارت نیوز،

کاملا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در پادکست معروف "Call Her Daddy" شرکت کرده و در این حین سازمان مدیریت بحران فدرال صفحه‌ای برای مقابله با شایعات مربوط به طوفان‌ها در شبکه‌های اجتماعی ردیت راه‌اندازی کرد.

حالا با راه‌اندازی حساب رسمی کاخ سفید در شبکه اجتماعی ردیت، این نهاد قصد دارد به طور مستقیم با مردم ارتباط برقرار کند و اطلاعات خود را در زمینه فعالیت‌های دولت منتشر کند.

حساب جدید کاخ سفید که با نام u/whitehouse  در شبکه اجتماعی ردیت فعالیت می‌کند به تازگی اطلاعاتی درباره واکنش دولت به طوفان هلن را به اشتراک گذاشت. این اطلاعات شامل تأمین بیش از ۳۷ میلیون دلار کمک برای بیش از 28هزار خانوار و حضور بیش از ۱۰۰۰ کارمند سازمان مدیریت بحران فدرال و ۱۲۰۰ نفر از تیم‌های جستجو است که تاکنون بیش از 3200 نجات‌ داده‌اند.

از سوی دیگر با وجود شروع طوفان بزرگ دیگری به نام میلتون که به سمت سواحل فلوریدا در حال پیشروی است و تخلیه اجباری ساکنان را به همراه دارد به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی‌های آینده حساب ردیت کاخ سفید بر مدیریت این بلایای طبیعی متمرکز خواهد بود. این طوفان‌ها نمایانگر تأثیرات وخیم تغییرات آب‌وهوایی هستند که دماهای اقیانوس را بالا برده و موجب بروز طوفان‌های قدرتمند و بی‌سابقه شده‌اند.

ورود کاخ سفید به ردیت بدون چالش هم نبود. پست کاخ سفید درباره طوفان هلن در گروه r/Georgia حذف شد، در حالی که در گروه r/North Carolina باقی ماند. این موضوع نشان می‌دهد که حتی در دنیای جدید ارتباطات، تعاملات میان کاربران و مدیران فضای مجازی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

این اقدام کاخ سفید نه تنها به عنوان یک روش جدید برای ارتباط با مردم شناخته می‌شود، بلکه نشان‌دهنده اهمیت فزاینده شبکه اجتماعی ردیت به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است. این پلتفرم اکنون به یک منبع اصلی برای دریافت اخبار و اطلاعات تبدیل شده است و به عنوان بخشی از استراتژی اطلاع‌رسانی دولت، به ترویج شفافیت و پاسخگویی کمک می‌کند.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.