فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۵۶۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

انتشار مستقیم ویدئوهای ریلز اینستاگرام در تردز

انتشار مستقیم ویدئوهای ریلز اینستاگرام در تردز

متا در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهای ریلی اینستاگرام را مستقیماً در تردز منتشر کنند. این قابلیت به راحتی می‌تواند تعامل کاربران را افزایش داده و به آنها کمک کند تا دنبال‌کنندگان بیشتری جذب کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

از زمان راه‌اندازی تردز، متا تلاش کرده از قدرت شبکه‌های اجتماعی دیگر خود، مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، بهره‌برداری کند. حالا این شرکت در حال آزمایش گزینه‌ای است که کاربران می‌توانند ویدئوهای ریلی خود را از حساب اینستاگرام انتخاب کرده و در تردز به اشتراک بگذارند.

9

الساندرو پالوئی، محقق نرم افزارهای موبایل فاش کرد که با ضربه زدن روی دکمه اینستاگرام در باکس نوشتن تردز، کاربران می‌توانند یک شبکه از پست‌ها و ریلی‌های خود را مشاهده کنند و به راحتی ویدئوهای مورد نظر را انتخاب کنند.

این ویژگی جدید به احتمال زیاد به بسیاری از کاربران که قبلاً پست‌ها و ویدئوهای خود را در تردز به اشتراک می‌گذاشتند، کمک خواهد کرد تا تعامل بیشتری با محتوای خود داشته باشند. متا همچنین در اوایل امسال قابلیت اشتراک‌گذاری خودکار پست‌ها از اینستاگرام به تردز را آزمایش کرد و به نظر می‌رسد این ویژگی به جذابیت بیشتر تردز کمک کند.

با این حال، برخی کاربران از پیشنهاد پست‌هایشان به دیگران در اینستاگرام و فیس‌بوک ناراضی بودند و متا به آنها گزینه‌ای برای خروج از برنامه توصیه‌گذاری ارائه داد. به‌این‌ترتیب، به نظر می‌رسد متا در تلاش است تا تجربه کاربری را در تردز بهبود بخشد و به کاربران کمک کند تا محتوای خود را به‌راحتی به اشتراک بگذارند.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.