خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۱۰۰۹۶

جابه‌جایی بیش از ۲.۲ میلیارد برگه سهم در بازارهای فرابورس

جابه‌جایی بیش از 2.2 میلیارد برگه سهم در بازارهای فرابورس

بازارهای سهام فرابورس طی معاملات روز جاری شاهد خرید و فروش بیش از 2.2 میلیارد برگه سهم بودند که ارزش این مبادلات از یک‌هزار و 600 میلیارد تومان فراتر رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، طی معاملات روز چهار‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه بیش از 5 میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان در 179 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شدند.

ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می دهد امروز 2.7 میلیارد واحد صندوق های سرمایه گذاری به ارزش بیش از 2 هزار و 900 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفته است.

در سایر بازارهای فرابورس نیز شاهد معامله 10 میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزشی بیش از 940 میلیارد تومان بودیم، همچنین امروز 42 میلیون اوراق به ارزش 4 هزار میلیارد تومان در جریان عملیات بازار باز جا به جا شدند. 

طی این روز صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای وطوبی، کشرق، فگستر، وآوا، وگستر، غفارس و غدانه بود. در مقابل نمادهای آ س پ، غگلپا، گوهران، زفجر، فنر، ودی و نخریس بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.

آردینه، فن افزار، توسن، فزر، کرمان، فنر و خاور نیز امروز جزو نمادهای پرتراکنش بودند.

در پایان بازار امروز افت قیمت نمادهای آریا، هرمز، تجلی، بپاس، شگویا و ودی باعث شدند تا شاخص کل فرابورس 137 واحد کاهش را تجربه کند و در سطح 24 هزار و 819 واحد به کار خود پایان دهد. 

این در حالی بود که نماد آریان با اثر مثبت بر شاخص کل، مانع افت بیشتر آن شد.

شاخص قیمت فرابورس هم امروز 32 واحد افت کرد و شاخص کل هم وزن 765 واحد منفی شد. 

منبع : فرابورس مدیا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.