خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۶۹۷۱

معاملات مثبت در بازارهای فرابورس / رشد ۱۵۲ شاخص کل و افزایش حجم و ارزش معاملات سهام

معاملات مثبت در بازارهای فرابورس / رشد 152 شاخص کل و افزایش حجم و ارزش معاملات سهام

بازارهای فرابورس در ادامه روند صعودی روزهای گذشته، امروز هم معاملاتی مثبت را دنبال کردند که رشد 152 شاخص کل و افزایش حجم و ارزش معاملات سهام را به دنبال داشت.

به گزارش تجارت نیوز،

 در معاملات روز دوشنبه بازارهای فرابورس شاهد معاملاتی مثبت بودند که درنهایت افزایش 152 واحدی آیفکس و بازگشت این متغیر به کانال 22 هزار واحد را رقم زدند.

طی معاملات روز جاری نمادهای زاگرس، خاور، فزر، حسینا، سامان، وسپهر و خدیزل با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل، افزایش 152 واحدی این متغیر را رقم زدند. آیفکس در عدد  22هزار و 77 واحد امروز را به پایان رساند.

همچنین شاخص قیمت 34 واحد و شاخص کل هم‌وزن 1492 واحد رشد کردند.

طی معاملات روز دو‌شنبه بیش از 5.8  میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش 23 هزار و 780 میلیارد تومان در 161 هزار نوبت معاملاتی در بازارهای فرابورس دادوستد شد.

نگاهی به ارزش معاملات به تفکیک ابزار نشان می‌دهد بیش از 3.1  میلیارد برگه سهم به ارزش یک‌هزار و 300 میلیارد تومان خریدوفروش شده است.

همچنین 3.7 میلیارد واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز به ارزش 4هزار و 700 میلیارد تومان طی روز جاری جابه‌جا شد.

گفتنی است در بخشی دیگر از بازار  28 میلیون اوراق مالی اسلامی به ارزش 2 هزار و 300 میلیارد تومان دست‌به‌دست شده است. همچنین در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی نیز 191 میلیون ورقه به ارزش 15 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد.

بازار امروز هم مثل دیروز شاهد بهبود روند تقاضا و رشد قیمت سهام بود. در این میان هفت نماد درهآور، ولبهمن، زماهان، کرومیت، توریل، حخزر و زگلدشت توانستد در صدر جدول بیشترین افزایش قیمت‌ها قرار بگیرند. 

این در حالی بود که نمادهای کشرق، شرنگی، ثباغ، زفجر، ودی، نیان و سلیم صدر جدول بیشترین کاهش قیمت‌ها را به خود اختصاص دادند.

در پایان بازار نمادهای فزر، خاور، شفام، ثپردیس، زملارد، خنور و کرمان نیز در جدول نمادهای پرتراکنش قرار گرفتند.

منبع : فرابورس مدیا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.