فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۰۴۲۸

تصویر تازه‌ای از عصر جدید ارتباطات در "جشنواره روابط عمومی"

تصویر تازه‌ای از عصر جدید ارتباطات در "جشنواره روابط عمومی"

برای نخستین بار بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور با عنوان «جشنواره روابط عمومی» از سوی انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، به مناسبت روز ارتباطات، بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور با چهار محور اصلی، شامل بوت کمپ‌های تخصصی روابط عمومی، پنل‌ها و نشست‌های کارآمد، نمایشگاه‌ روابط عمومی و آیین اختتامیه، از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره تعالی سطح فعالیت‌های فرهنگی، علمی و آموزشی، بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات و گردهمایی فعالان حوزه، تعهد زمینه‌های فعالیت انفرادی و گروهی دانشجویان و شرکت در مسابقات، شناسایی دانشجویان مستعد و هدایت آنان به سمت بازار کار، پرورش تفکر خلاقانه و ایده‌های ناب در جهت مسائل کشوری، آموزش‌های فشرده به منظور آماده‌سازی دانشجویان/شرکت‌کنندگان برای ورود به بازار کار و فعالیت حرفه‌ای، توانمندسازی انجمن‌ها و اتحادیه‌های کشوری زیر نظر وزارت علوم، همکاری با پارک علم و فناوری، آشنایی و ارتباط‌سازی با فعالان حوزه رسانه و روابط عمومی است.

روابط 1

تاثیر رسانه در توسعه ورزش و گردشگری، همزیستی روابط عمومی با دنیای رسانه‌ها، مدیریت بحران در روابط عمومی «تجربه‌ها و چالش»، از پنل‌های این جشنواره است که با حضور فعالان این عرصه‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بوت کمپ روابط عمومی با موضوعات، کلیات روابط عمومی، رسانه و هوش مصنوعی، مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات و مدیریت ارتباط با رسانه‌ها خواهد بود.

روابط2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.