فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۰۸۳۹

«تجارت‌نیوز» در همکاری با دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌کند:

پنل‌های تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها» و «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی»

پنل‌های تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها» و «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی»

بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور با عنوان «جشنواره روابط عمومی» امروز با حضور انجمن‌های دانشجویی و رسانه‌های خبری در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد. «تجارت‌نیوز» علاوه بر برپایی غرفه ثابت در این جشنواره، با دو پنل تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها؛ چگونه اخبار غیرواقعی را تشخیص دهیم؟» و «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی» در بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور حضور دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، به مناسبت روز ارتباطات، بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور با چهار محور اصلی، شامل بوت کمپ‌های تخصصی روابط عمومی، پنل‌ها و نشست‌های کارآمد، نمایشگاه‌ روابط عمومی و آیین اختتامیه، از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

گفتنی‌ است تجارت‌نیوز علاوه بر برپایی غرفه ثابت در این جشنواره، با دو پنل تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها؛ چگونه اخبار غیرواقعی را تشخیص دهیم؟» و «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی» در بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور حضور دارد.

پنل تخصصی «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها»

پنل نخست با اجرا و راهبری علی نصراللهی نصرآباد، فعال رسانه‌ای، روز سه‌‍شنبه 25 اردیبهشت‌ماه در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این نشست با محوریت «سواد رسانه در عصر فیک‌نیوزها؛ چگونه اخبار غیرواقعی را تشخیص دهیم؟» روز سه‌شنبه از ساعت 10 الی 12 در غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

IMG_20240512_210338_415

پنل تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی»

دومین پنل تخصصی تجارت‌نیوز در جشنواره روابط عمومی، با محوریت «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی» برگزار می‌شود. این نشست با راهبری نوید ایران‌بهار، فعال رسانه‌ای و حضور مهندس مهرداد توکلی، مدیرعامل ابرکلاس و ابوذر صفاریان، مدیرعامل موسسه تولید فیلم الهام، روز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

IMG_20240512_210336_998

گفتنی‌ است پنل تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در رسانه و روابط عمومی» از ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه، در مکان «دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه ‌طباطبایی، طبقه 2 سالن دفاع دکتری» برگزار می‌شود. شرکت برای عموم آزاد است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.