فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۴۹۵

این انیمشین ایرانی در رژیم صهیونیستی اکران شد!

این انیمشین ایرانی در رژیم صهیونیستی اکران شد!

انیمیشن بچه زرنگ «محصول مشترک کانون پرورش فکری و گروه هنر پویا» است و در اسرائیل با نام «ببر سخنگو» اکران شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

در پی جنجال خبری بر سر اکران انیمیشین ایرانی «بچه زرنگ» در سینماهای رژیم صهیونیستی، شرکت پخش‌کننده فیلم ایرانی بودن این محصول را رد کرد!

این انیمیشن «محصول مشترک کانون پرورش فکری و گروه هنر پویا» است و در اسرائیل با نام «ببر سخنگو» اکران شده است.

پس از انتشار مطلبی درباره این که قرار است یک درصد از درآمد بچه‌ زرنگ صرف کودکان غزه شود، «رد کیپ» شرکت پخش‌کننده این ادعا را «سراسر هذیان» خواند و مالزی را به عنوان سازنده و مبداء اصلی ارسال فیلم معرفی کرد.

رسانه اسرائیلی کان نوشت: ده روز پیش انیمیشن «ببر سخنگو» محصول مالزی برای کودکان و نوجوانان برای کل خانواده در سینماهای سراسر کشور اکران شد. اما ممکن است یک تولید ایرانی باشد که بخشی از درآمد آن به کودکان ایران و غزه کمک می کند. این موضوع در تحقیقی که روز گذشته (شنبه) توسط دکتر تامار ایلام گیندین، کارشناس ایران از دانشگاه حیفا منتشر شد، ادعا شده است.

"Talking Tiger" توسط شرکت پخش Red Cape در اسرائیل توزیع می شود. در توضیحات فیلم در اسرائیل آمده است: «تیگی، ببری جوان و سرگرم‌کننده، توسط گروهی از شکارچیان در جنگل اسیر شد و به لطف تدبیر میچل جوان، پسری که آرزوی ابرقهرمان شدن را دارد، نجات یافت. به گفته دکتر ایلام گیندین، این فیلم در دو نسخه تولید شده است - نسخه ای برای توزیع در ایران که شامل پیام های دینی است و نسخه ای برای سایر نقاط جهان که تنظیمات خاصی در آن انجام شده است.»

وی ادامه داد: کشور مبدأ امضا کننده فیلم مالزی است که به خاطر خدمات انیمیشن خود که توسط بسیاری از شرکت های اروپایی و آمریکایی استفاده می شود شناخته شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.