فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۹۶۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

«ددپول و ولورین» همچنان پربیننده‌ترین فیلم در سینمای جهان است / پیشتازی کمپانی دیزنی

«ددپول و ولورین» همچنان پربیننده‌ترین فیلم در سینمای جهان است / پیشتازی کمپانی دیزنی

«ددپول و ولورین» با فروش ۱۹.۵ میلیون دلاری در آخر هفته‌ای که گذشت توانست در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم باکس‌آفیس قرار بگیرد.

به گزارش تجارت نیوز،

در آخر هفته‌ای که سینمای جهان پشت‌سر گذاشت (۳۰ آگوست تا ۲ سپتامبر)،  فیلم «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) توانست جایگاه خود را در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس حفظ کند. محصول کمپانی دیزنی، در ششمین هفته از اکران خود بیش از ۱۹.۵ میلیون دلار فروش کرد. این اثر سینمایی رکورد هفته پیش خود را که فروشی ۱۸.۵ میلیون دلاری بود را نیز شکست. «ددپول و ولورین» تاکنون در سطح جهانی فروشی بیشتر از ۱.۲ میلیارد دلار داشته است.

در این اثر سینمایی به‌کارگردانی شان لوی، ددپول متوجه می‌شود که سازمان رسیدگی به تناقضات زمانی قرار است دنیای او را نابود کند. او با یک ولورین بی‌میل از دنیای دیگری کار می‌کنند تا این سازمان را متوقف کنند.

دومین جایگاه فیلم‌های پرفروش باکس‌آفیس، همچون هفته گذشته مختص به «بیگانه رومولوس» محصول کمپانی دیزنی است که هفتمین فیلم در فرنچایز «بیگانه» به‌حساب می‌آید. «بیگانه رومولوس» در سومین هفته از اکران خود فروشی نزدیک به ۱۱.۵ میلیون دلار در آمریکا داشت.

در خلاصه داستان این اثر که کارگردانی آن را فده آلوارز برعهده داشته، آمده است: گروهی از مستعمره‌نشینان فضایی جوان را دنبال می‌کند که در حالی که یک ایستگاه فضایی متروکه را جمع‌آوری می‌کنند، با یک بیگانه روبه‌رو می‌شوند.

فیلم سینمایی «با ما به پایان می‌رسد» (it ends with Us)  نیز مثل هفته گذشته، توانست با فروش بیش از  ۹.۵ میلیون دلار در جایگاه سومین فیلم پرفروش باکس‌آفیس آخر هفته ثابت بماند. این اثر سینمایی اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته کالین هوور است و در آن بازیگرانی چون بلیک لایولی، جاستین بالدونی، جنی سلیت، کوین مک‌کید و… ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «با ما به پایان می‌رسد» به کارگردانی جاستین بالدونی آمده است: لیلی معتقد است عشق واقعی را با رایل پیدا کرده است، اما وقتی یک حادثه دردناک باعث آسیب گذشته می‌شود، او باید تصمیم بگیرد که آیا عشق به‌تنهایی می‌تواند ازدواج او را به پایان برساند یا خیر. با این حال، وقتی اولین عشق او به زندگی‌اش بازمی‌گردد، همه چیز پیچیده می‌شود.

در چهارمین جایگاه از پرفروش‌های این هفته باکس‌آفیس، فیلم «ریگان» به‌کارگردانی شان‌ مک‌نامارا قرار گرفته است. این فیلم در اولین هفته از نمایش و اکران افتتاحیه خود توانست بیش از ۹.۲ میلیون دلار فروش کند.

«ریگان»، یک فیلم درام و زندگی‌نامه‌ای است که دنیس کواید، دیوید هنری، پنه‌لوپه آن‌میلر، و.... در آن ایفای نقش می‌کنند. این اثر سینمایی براساس زندگی واقعی رونالد ریگان، چهلمین رئیس‌جمهور ایالت متحده آمریکا (حزب جمهوری‌خواه)، ساخته شده و از کودکی تا بزرگسالی زندگی او را به تصویر می‌کشد. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در هفته‌های آتی فروش بیشتری داشته باشد.

فیلم «گردبادها» به‌کارگردانی لی‌آیزاک چانگ، که بر پایه داستانی از جوزف کوشینسکی ساخته شده است، توانست با فروش بیش از ۸.۷ میلیون دلار در جایگاه پنجم پرفروش‌های هفته باکس‌آفیس قرار بگیرد. فیلم «گردبادها (Twisters) دنباله‌ی حماسه فاجعه‌محور گردباد  سال ۱۹۹۶ است که داستان بازیگران و شخصیت‌های جدیدی را دنبال می‌کند.

فیلم «جاعل» (the forge)به کارگردانی الکس کندریک با فروش ۶.۳ میلیون دلاری در دومین هفته از اکران خود، ششمین فیلم فهرست پرفروش‌ها شد. پس از آن «دو بار چشمک بزن» با فروش ۵.۹ میلیون دلاری،‌ «من نفرت‌انگیز ۴» با بیش از ۵.۴ میلیون دلار فروش، فیلم «ترسیده» با ۴.۴ میلیون دلار و «درون و بیرون» با ۴ میلیون فروش به‌ترتیب در رتبه‌های بعدی این لیست قرار می‌گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.