فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۰۹

نمایش «من کدا هستم» در یونان

نمایش «من کدا هستم» در یونان

مستند «من کدا هستم» ساخته فرح زارع به ششمین جشنواره «بازتاب معلولیت در هنر» در یونان راه یافت.

به گزارش تجارت نیوز،

«من کدا هستم» ساخته فرح زارع (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) است و در بخش مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم «بازتاب معلولیت در هنر» در شهر تسالونیکی یونان نمایش داده می‌شود. هدف از برگزاری  این جشنواره برجسته کردن هنر افرادی است که دارای ناتوانی جسمی هستند. از میان 500 آثار رسیده به این جشنواره 42 فیلم برای نمایش انتخاب شده است.

پخش بین الملل «من کدا هستم» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. جشنواره «بازتاب معلولیت در هنر» از 11 تا 18 آذرماه 1403 برگزار می‌شود.

«کدا» اصطلاحی است که به فرزندان شنوای خانواده‌های شنوا گفته می‌شود. دختری که فیلم روایت اوست، یک «کدا» ست. این دختران و پسران همواره این دغدغه را دارند که صدایشان به گوش جامعه برسد و درک شوند.

فرح زارع پیشتر مستندهای رسن، به من اشاره کن، کویر سبز و ماهیاک (برنده تندیس بهترین کارگردانی مستند کوتاه بخش بین‌الملل دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت) و... را کارگردانی کرده است.

عوامل مستند «من کدا هستم» عبارتند از نویسنده، پژوهشگر و کارگردان: فرح زارع، تصویربردار: سیدمهدی موسوی، فرح زارع، صدابردار: مینا تقی‌زاده، اعظم مرادی، صداگذار: حامد حسین‌زاده، تدوین: مینا تقی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: ایمان صالحی، دستیار تهیه: علی کشاورز، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

منبع : روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.