خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶

جزئیات پرداخت وام ۵۰ میلیونی به خانه اولی‌ها

جزئیات پرداخت وام ۵۰ میلیونی به خانه اولی‌ها

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن با بیان اینکه برای پرداخت وام ۵۰ میلیونی مسکن به خانه اولی‌ها از سه مرجع استعلام خواهیم گرفت، گفت: پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی به زوجین به واحدهای مسکونی ۲۰ سال ساخت هم تعلق می‌گیرد.

رئيس مرکز برنامه‌ريزي و ارزيابي عملکرد بانک مسکن با بيان اينکه براي پرداخت وام ۵۰ ميليوني مسکن به خانه اولي‌ها از سه مرجع استعلام خواهيم گرفت، گفت: پرداخت تسهيلات ?? ميليوني به زوجين به واحدهاي مسکوني ۲۰ سال ساخت هم تعلق مي‌گيرد.

ابوالقاسم رحيمي انارکي در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اين پرسش که مرجع تشخيص پرداخت تسهيلات مسکن به افرادي که هنوز واحد مسکوني خريداري نکرده‌اند و فاقد مسکن هستند چگونه است، گفت: براي تشخيص افرادي که فاقد مسکن هستند و به نوعي خانه اولي‌ها عنوان مي‌شوند، سه مرجع استعلام داريم که مي‌توان براساس گزارش‌هاي اين سه مرجع اقدام به پرداخت تسهيلات خريد مسکن کنيم.

رحيمي انارکي سامانه ثبت خريد و دريافت وام مسکن در بانک مسکن را به عنوان يکي از اين سه مرجع عنوان کرد و افزود: سامانه ثبت در وزارت راه و شهرسازي مي‌تواند به ما کمک کند که بفهميم چه افرادي از امکانات دولتي استفاده کرده‌اند.

رئيس مرکز برنامه‌ريزي و ارزيابي عملکرد بانک مسکن اضافه کرد: سازمان ثبت اسناد نيز مي‌تواند، به ما در مشخص شدن افرادي که داراي مسکن هستند کمک کند. رحيمي انارکي خاطرنشان کرد: پرداخت تسهيلات ?? ميليوني به زوجهايي که تاريخ عقد آنها از ?? دي ماه ?? به بعد توسط شوراي پول و اعتبار مصوب شد فعلاً به صورت آزمايشي خواهد بود، بنابراين بعد از ارزيابي عملکرد اين مصوبه به بقيه هم تعميم داده خواهد شد که يکي از گروه‌ها افرادي هستند که هنوز تسهيلات دريافت نکرده‌اند.

وي افزود: پرداخت تسهيلات ?? ميليوني به زوجها به واحدهاي مسکوني ?? سال ساخت هم تعلق مي‌گيرد، بنابراين زوجهايي که تاريخ عقد آنها ?? دي ماه است مي‌توانند علاوه بر اقدام به خريد واحدهاي مسکوني نوساز براي خريد واحدهاي تا ?? سال ساخت نيز اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.