کد مطلب: ۲۵۶۹۹۳

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران عنوان کرد:

اجاره بهاء مسکن باثبات می‌شود

اجاره بهاء مسکن باثبات می‌شود

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به برخی مشکلات در حوزه روابط خارجی ایران و تاثیر آن بر اقتصاد کشور، عنوان کرد: در خصوص اجاره‌بهای مسکن با وجود تلاطم‌های موجود انتظار داریم قیمت‌ها به ثبات برسد.

مصطفی قلی‌خسروی،رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: ما همیشه باید امیدوار باشیم. انسان به امید زنده است و امیدوار هستیم که شرایط بهتر شود.

وی افزود: با قراردادهایی که شرکت‌های خصوصی با ایران منعقد کرده‌اند باعث افزایش سطح درآمد و در نتیجه آرامش فکری مردم خواهیم بود و برهمین اساس آینده بسیار خوبی را برای کشور پیش‌بینی می‌کنیم.

قلی‌خسروی تصریح کرد: در خصوص اجاره‌بهای مسکن با وجود تلاطم‌های موجود انتظار داریم قیمت‌ها به ثبات برسد.

وی بیان کرد: به صورت ناخواسته درگیر حوادثی هستیم که ما را ملزم می‌کند تا از یکدیگر حمایت کرده تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

قلی‌خسروی ادامه داد: از مردم انتظار می‌رود که در معاملات نسبت به هم رحم و انصاف داشته باشند و با اخذ تصمیمات اشتباه باعث ضرر همگانی نشوند.

وی افزود: فشار سیاست‌های کشورهای خارجی بر کشور سایه انداخته است و در این شرایط دور از انسانیت است که خودمان بر آتش روشن شده علیه کشور از سوی خارجی‌ها هیزم بیندازیم.

وی عنوان کرد: مسوولان در تلاش هستند تا با مذاکرات لازم ثبات سیاسی لازم را برای بخش مسکن فراهم کنند.

وی درباره پیش‌بینی خود از اجاره بها مسکن در تابستان امسال افزود: در خصوص تغییرات قیمت اجاره‌بها مسکن اعلام درصد درست نیست، چرا که باعث به وجود آمدن جو روانی مسموم و شایعات در جامعه و بازار دچار رکود می‌شود. بهترین و صحیح‌ترین رویکرد دعوت مردم به آرامش است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.