کد مطلب: ۲۷۹۸۸۱

تجارت‌نیوز بررسی کرد:

با ۱۰۰ میلیون تومان چه خانه‌هایی می‌توان خرید؟

با 100 میلیون تومان چه خانه‌هایی می‌توان خرید؟

کسی انتظار ندارد با 100 میلیون تومان خانه‌ای در منطقه 1 تهران پیدا و خریداری کند اما این به معنای نبود ملک 100 میلیون تومانی در کل تهران نیست.

مریم مهربان: واضح است که کسی انتظار ندارد با 100 میلیون تومان خانه‌ای در منطقه 1 تهران پیدا و خریداری کند اما این به معنای نبود ملک 100 میلیون تومانی در کل تهران نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خانه‎هایی که در سایت‌هایی مثل دیوار با مبالغی نظیر 100 میلیون تومان و حتی کمتر وجود دارد مصداقی بر این ادعاست.

پارتمانی دو سال ساخت و 60 متری به مبلغ 79 میلیون تومان و آپارتمان دیگری به مبلغ 67 میلیون تومان با متراژ 57 متر در شهرک اندیشه به فروش می‌رسد. آپارتمانی هم در محله پاکدشت با 65 متر 88 میلیون تومان ارزش‌گزاری شده است.

در ابتدا شاید این طور به نظر برسد که این خانه‌ها با این مبالغ خانه‌های مناسبی برای سکونت نیستند اما با توضیحاتی که آگهی‌دهندگان به این آگهی‌ها اضافه کرده‌اند و همچنین عکس‌هایی که از بخش‌های مختلف در آگهی می‌گذارند باعث می‌شود تصورات درباره این خانه‌ها کمی تعدیل شود.

اما در بین آگهی‌های استان تهران بیشترین خانه‌های با قیمت تا 100میلیون تومان در منطقه پرند و پردیس هستند و متراژهای نزدیک به 100 متر دارند.

آپارتمان 100متری به مبلغ 100میلیون تومان در فاز 8 پردیس و آپارتمانی در نزدیک‌ترین فاز به تهران با متراژ 87 معادل 95 میلیون تومان نمونه‌هایی از این آگهی‌ها هستند. برخی از این آگهی‌ها هم مزیت وام را برای خریداران در نظر گرفته‌اند.

«آپارتمان 78 متری در پرند، طبقه دهم دارای انباری، آسانسور و آیفون تصویری با وام 30 میلیون تومانی» از این خانه‌های مزیت‌دار است. نمونه دیگر آپارتمانی 101 متری با قیمت 95 میلیون تومان و دارای سند انتقال وام 4 درصدی است.

در توضیح برخی از این آگهی‌ها آمده است که این املاک برای سرمایه‌گذاری هم مشتری‌های خاص خودش را دارد.

محله متراژ عمر بنا قیمت نهایی (میلیون-تومان) توضیحات بیشتر
شوش 48 9 96 پارکینگ، طبقه 3، کف سرامیک، دارای آبگرمکن و کولر، دسترسی به مترو و اتوبوس
شوش 50 9 100 پارکینگ، آسانسور، طبقه 3
اندیشه 47 __ 44 انباری، آسانسور، پارکینگ
شهرقدس 53 __ 80 بدون پارکینگ، دسترسی به مراکز خرید
نواب 41 12 95 دارای انباری، بدون پارکینگ، خوش نقشه

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.