کد مطلب: ۳۰۹۶۱۱

تخلف برخی از مدیران تعاونی‌ها در دستگاه قضا رسیدگی می‌شود

تخلف برخی از مدیران تعاونی‌ها در دستگاه قضا رسیدگی می‌شود

یک مقام مسئول گفت: در سال‌های گذشته اشخاص ناکارآمد بدون نظارت و دقت وارد بدنه تعاونی‌ها شدندکه پرونده آنها از سوی مراجع قانونی در حال بررسی است.

اسماعیل خاکفرجی‌ مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت با بیان اینکه تخلف تعاونی‌ها در پروژه مسکن مهر کاملا موضوع اشتباهی است، گفت: متاسفانه در چند سال گذشته دیدگاه تخلفات تعاونی در جامعه زیاد شده و همین موضوع زمینه‌ساز بی‌اعتمادی مردم به تعاونی‌ها شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی از ورود اشخاص ناکارآمد و بدون تخصص در حوزه تعاونی‌های مسکن خبر داد و گفت: متاسفانه در سال های گذشته اشخاص ناکارآمد بدون نظارت و دقت وارد بدنه تعاونی‌ها شدند و همین موضوع موجب بی‌اعتمادی مردم به تعاونی‌های مسکن شده است.

مدیرعامل اتحادیه‌ تعاونی‌های مسکن با بیان اینکه در تولید مسکن مهر تعاونی‌ها موفق بودند، افزود: در قرارداد منعقده بین انبوه‌سازان، وزارت راه و شهرسازی و تعاونی‌ها، تمامی آورده متقاضیان به انبوه‌سازان و عملیات ساخت به تعاونی‌ها واگذار شد و همین موضوع، بدنامی تعاونی‎ها را رقم زد.

خاکفرجی با اشاره به پیگیری تخلفات برخی تعاونی‌ها، افزود: پرونده تعدادی از مدیران تعاونی‌هایی که سال گذشته بدون نظارت وارد این حوزه شدند از سوی مراجع قانونی در حال بررسی است و به‌زودی این پرونده ها بسته می‌شود.

وی تأکید کرد: برخی از پروژه‌های ناکارآمد به نام تعاونی‌ها تمام می‌شود که این موضوع باید از سوی دستگاه‌های قضایی پیگیری شود.

خاکفرجی در پایان تأکید کرد: تعاونی‌ها می‌توانند با ورود به بافت‌های فرسوده این پروژه‌ها را در اسرع وقت به اتمام برسانند زیرا بدون حضور تعاونی‌ها ساخت چنین پروژه‌های بزرگی امکان‌پذیر نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.