کد مطلب: ۳۳۸۷۵۸

شهریاری پاسخ داد:

بازسازی پلاسکو به کجا رسید؟

بازسازی پلاسکو به کجا رسید؟

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شهرداری پروانه ساخت مجدد با همان تعداد طبقات را نمی‌دهد، آخرین وضعیت بازسازی ساختمان پلاسکو را تشریح کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، کمال‌الدین شهریاری درباره ساخت مجدد ساختمان پلاسکو ، گفت: ساختمان پلاسکو بسیار بلندمرتبه بود اما در حال حاضر شهرداری پروانه ساخت مجدد با همان تعداد طبقات را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: در واقع مطابق با طرح تفصیلی حاکم بر ارتفاع آن منطقه، دیگر نمی‌توان ساختمانی به تعداد طبقات سابق ساخت و این مسئله یکی از اختلافات میان شهرداری و بخش‌هایی چون بنیاد مستضعفان و میراث فرهنگی است.

عضو کمیسیون عمران در مجلس با اشاره به مشکلاتی که در اعطای پروانه ساخت مجدد ساختمان پلاسکو وجود دارد، تصریح کرد: احداث مجدد این ساختمان در گرو دریافت مجوز است و بستگی به نظر شهرداری دارد.

وی با بیان اینکه روند بروکراسی حاکم بر دستگاه‌های اداری هم منجر به تاخیر در ساخت مجدد پلاسکو شده است، خاطرنشان کرد: البته اخیرا تاورکرین‌هایی (جرثقیل برجی) در اطراف ساختمان سابق پلاسکو دیده می‌شود که این مسئله نوید آغاز عملیات جدید روی ساختمان و بازسازی‌ آن را می‌دهد.

گفتنی است پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۹۵ بود که ساختمان پلاسکو دچار حریق شد و در پی وقوع این آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو به طور کامل فرو ریخت.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.