کد مطلب: ۳۸۵۱۰۰

رئیس اتحادیه املاک کرج در گفتگو با تجارت‌نیوز خبر داد:

شدت افزایش قیمت خانه در کرج کند شد / افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت اجاره‌‌های کرج

شدت افزایش قیمت خانه در کرج کند شد / افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت اجاره‌‌های کرج

رئیس اتحادیه املاک کرج می‌گوید: طبق برآوردهای اتحادیه املاک کرج به نظر می‌رسد که رشد قیمت خانه در خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از این است که تورم قیمت خانه در ماه‌های آینده کاهش خواهد یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش‌های وزارت راه و شهرسازی در پایان خرداد ماه امسال از رشد حدود 107 درصدی حکایت دارد. همچنین متوسط قیمت هر متر مربع در مناطق 22 گانه تهران نسبت به ماه قبل یعنی اردیبهشت رشد 4.5 درصدی داشته است.

رئیس اتحادیه املاک کرج در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مسکن کرج هم در خرداد ماه 98 با رشد رو به رو شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی هر متر مربع آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه در پایان خرداد ماه سال جاری به طور میانگین با رقم ۱۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان معامله شده که این رقم نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۶٫۸ درصدی داشته است؛ این رقم در حالی اعلام می‌شود که بازار مسکن کرج در خرداد ماه در رکود کامل به سر می‌برد.

محمد قمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا قیمت خانه در کرج ارزان خواهد شد یا خیر؟ پاسخ داد: فعلا با توجه به شرایط رکودی معامله‌ای انجام نمی‌شود؛ این در حالی است که در گرمدره کرج رونق خرید و فروش وجود دارد و تهرانی‌ها نیز فعلا گرمدره را برای سرمایه‌گذاری هدف گرفته‌اند.

رئیس اتحادیه املاک کرج در ادامه گفت: طبق برآوردهای اتحادیه املاک کرج به نظر می‌رسد که رشد قیمت خانه در خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از این است که ضرب آهنگ رشد قیمت خانه در ماه‌های آینده کاهش خواهد یافت.

قیمت اجاره خانه کرج تا 30 درصد گران شد

او به متوسط قیمت خانه در کرج اشاره کرد و افزود: براساس گزارش‌ها متوسط قیمت خانه در کرج به متری چهار تا پنج میلیون تومان می‌رسد.

قمی همچنین در بخش دیگر سخنانش درباره قیمت اجاره‌بهای مسکن هم گفت: قیمت اجاره‌بهای مسکن در کرج حدود 20 تا 30 درصد گران شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.