کد مطلب: ۴۰۷۹۱۲

پیش‌بینی نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران:

از امروز قیمت مسکن ۱۵ درصد ارزان می‌شود

از امروز قیمت مسکن 15 درصد ارزان می‌شود

در پایان هفته نخست آبان ماه، نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران گفت: از امروز تا پایان سال قیمت مسکن ۱۵ درصد در تمامی مناطق و در متراژ‌های مختلف کاهش خواهد داشت و این روند, نقش مؤثری در جذب متقاضیان مسکن خواهد داشت.

نایب رئیس اتحادیه املاک تهران که دو روز پیش در گفتگو با تجارت‌نیوز گفته بود، قیمت مسکن تا پایان سال ۱۵ درصد دیگر ارزان خواهد شد، روز جمعه این بار این پیش‌بینی خود را به باشگاه خبرنگاران جوان گفت و توضیح داد: از امروز تا پایان سال قیمت مسکن ۱۵ درصد در تمامی مناطق و در متراژ‌های مختلف کاهش خواهد داشت و این روند, نقش مؤثری در جذب متقاضیان مسکن خواهد داشت.

حسام عقبایی اظهار کرد: ثبات قیمت در بازار‌های موازی مسکن هم خود توانسته در بهبود شرایط کنونی بازار مسکن تأثیرگذار باشد و ما امیدواریم این شرایط همچنان ادامه یابد.

نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران به انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: بازار مسکن تحت تأثیر انتخابات قرار خواهد گرفت به طوری که یکی تا ۲ ماه پیش از انتخابات و یک تا ۲ ماه بعد از انتخابات شاهد رکود بیشتر معاملات مسکن خواهیم بود و همین منظور تا پایان بهار ۹۹ شرایط رکود غیر تورمی در بازار مسکن حاکم خواهد بود.

عقبایی با بیان اینکه تا بهار سال ۹۹ روند نزولی قیمت‌های مسکن ادامه خواهد داشت این در حالی است که رکود همچنان در بازار مسکن حاکم خواهد بود، گفت: در این شرایط قیمت مسکن از حالت تورمی به حالت غیر تورمی تغییر خواهد کرد و این موضوع خود در بهبود وضعیت بازار مسکن تأثیرگذار خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.