کد مطلب: ۴۱۵۸۴۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبت نام چهارمین گروه استانی مسکن ملی آغاز شد / محدودیت‌های جدید برای متقاضیان نام نویسی

ثبت نام چهارمین گروه استانی مسکن ملی آغاز شد / محدودیت‌های جدید برای متقاضیان نام نویسی

از ساعت 10 امروز ثبت نام برای متقاضیان استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، ایلام و آذربایجان غربی آغاز شد، اما این دور از نام‌نویسی‌ها با محدودیت‌هایی همراه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سامانه اقدام ملی برای تولید مسکن در هشتمین اطلاعیه خود اعلام کرده است: ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای پنج استان سمنان، سیستان و بلوچستان(مرحله دوم)، خراسان رضوی، ایلام و آذربایجان غربی براساس ظرفیت های مشخص شده از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1398/09/19 آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 1398/09/22 پایان می پذیرد.

اما در همین سامانه محدودیت‌‎هایی را برای متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی در استانهای خراسان رضوی و سمنان اعلام شده است که براساس آن برای متقاضیان مشهد درحال حاضر ، صرفا امکان ثبت نام در شهرهای شهر جدید گلبهار و بینالود پیش بینی شده است.

همچنین برای کسانی که از شهر چناران قصد نام‌نویسی دارند در حال حاضر، صرفا امکان ثبت نام در شهر جدید گلبهار وجود دارد. و برای شهر نیشابور در حال حاضر متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در شهر جدید بینالود اقدام کنند.

برای استان سمنان نیز این امکان در نظر گرفته شده که متقاضیان شهرهای سمنان و گرمسار علاوه بر شهر خودشان، می‌توانند در شهر جدید ایوانکی نیز ثبت درخواست کنند.

درخصوص استان سیستان و بلوچستان که در دور اول ثبت نام‌ها قرار داشت، در این دور نیز ظرفیت ثبت نام در شهرهای چابهار، ایرانشهر، پیشین، راسک، سرباز، فنوج، کنارک، گلمورتی، محمدان و نیک شهر نیز وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.