کد مطلب: ۴۱۸۱۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبت نام مسکن ملی تهران تمام شد / پایان مرحله اول، متقاضیان منتظر باشند

ثبت نام مسکن ملی تهران تمام شد / پایان مرحله اول، متقاضیان منتظر باشند

دور آخر ثبت نام مسکن ملی روز گذشته آغاز شد و در حدود 24 ساعت ظرفیت تمام شهرها تکمیل شده است، با توجه به این که همه استان‌ها در نام‌نویسی شرکت کرده‌اند به نظر می‌رسد مرحله اول این طرح به طور کامل انجام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته آخرین گروه از ثبت نام مسکن ملی کار خود را در سامانه https://tem.mrud.ir/ آغاز کردند که تمام ظرفیت‌ها تمام شده و به عبارتی پرونده مسکن ملی در اولین مرحله خود که مرحله ثبت نام اولیه بود به اتمام رسیده است.

تا روز گذشته ثبت نام برای 28 استان کشور طی بیش از 5 هفته اخیر انجام شده بود و تنها سه استان تهران، البرز و قزوین باقی مانده بودند که سامانه اقدام ملی تولید مسکن در روز 27 آذر ماه اعلام کرد ثبت نام این استان‌ها به همراه شهرهایی از چند استان دیگر در روز 30 آذر ماه آغاز می‌شود.

اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان، زنجان و کرمان استان‌های که با چند شهر برای مرتبه دوم در این طرح شرکت کردند.

در روز گذشته، استان‌های البرز با سه شهر، تهران با 18 شهر و قزوین با 10 شهر ثبت نام خود را آغاز کردند که در کمتر از دو ساعت ظرفیت‌های نام‌نویسی در استان قزوین تکمیل شد.

در استان‌هایی که برای تکمیل ظرفیت مجدد سامانه باز شده بود، استان کرمان با یک شهر، اصفهان با پنج شهر، خراسان جنوبی با سه شهر، زنجان با دو شهر و هرمزگان با یک شهر حضور داشتند.

حالا با گذشت کمتر از 24 ساعت از آغاز نام‌نویسی، ظرفیت همه استان‌ها تکمیل شده است و به نظر می‌رسد دیگر ثبت نام یا ظرفیت مجددی وجود نداشته باشد.

بنابراین متقاضیان باید منتظر باشند تا وزارت راه وشهرسازی وضعیت ثبت نام‌ها را بررسی کند و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.