کد مطلب: ۵۶۰۸۲۶

طاهرخانی خبر داد:

وام ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد

وام ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این تسهیلات با توجه به هزینه ساخت هر متر مربع چهار میلیون تومان، حدود ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت واحدهای طرح مذکور را تامین می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازیدر مراسم مبهره‌برداری وکلنگ‌زنی ۲۲۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی در شهر جدید پردیس، اظهار کرد: از زمان تشکیل شهرهای جدید ۴۵۷ پروژه زیرساختی ر شهرهای جدید ایران اجرا شده که از این تعداد ۱۶۰ پروژه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اجرا شده است.

وی با یادآوری این‌که طی سال ۹۸ و ۹۹ با بخش‌ خصوصی ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه خدمات زیربنایی و روبنایی قرارداد مشارکتی امضا شد، تصریح کرد:‌ رشد جمعیت در شهرهای در مقایسه با متوسط کشور هفت برابر است و تمام خدمات زیربنایی و روبنایی این شهرها تامین شده و می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: در شهرهای جدید شهرک‌سازی انجام می‌شود،‌چراکه عرضه مسکن نیازمند زمین برنامه‌ریزی شده دارد که کار ساده‌ای نیست.

طاهرخانی تصریح کرد: با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید ۱۲۵ هزار مسکن طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

وی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تسهیلات با توجه به هزینه ساخت هرمترمربع ۴ میلیون تومانی، حدود ۵۰ درصد هزینه‌های ساخت واحدهای طرح مذکور را تامین می‌کند.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.