کد مطلب: ۶۲۳۶۷۰

سهم گلستان از نهضت ملی مسکن چقدر است؟

سهم گلستان از نهضت ملی مسکن چقدر است؟

استاندار گلستان با اشاره به سهم ۲۸ هزار واحدی روستاهای استان در نهضت مسکن، گفت: با توجه به جمعیت ۴۷ درصدی روستائیان گلستان این سهمیه باید افزایش پیدا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی محمد زنگانه امروز در آیین افتتاح و آغاز به کار پروژه‌های بنیاد مسکن استان گلستان که با حضور جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد با اشاره به اقدام ارزشمند تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بنیاد مسکن در طول عمر انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و مثال زدنی بسیاری داشته است.

وی با ابراز خرسندی از رویکردهای انقلابی بنیاد مسکن، افزود: خوشبختانه روند صدور اسناد روستایی به گونه‌ای شده که مردم تنها مدارک خود را به بنیاد مسکن ارائه کرده و بدون مراجعه حضوری و پیگیری در ادارات، پس از صدور اسناد به آنها تحویل می‌شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مقاوم سازی منازل روستایی با سرعت خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در همین شرایط به خوبی تفاوت ظاهری منازل در روستاها محسوس است.

زنگانه با اشاره به اینکه همراهی بانک‌ها در ساخت و سازها و عمران روستاها قابل تقدیر است، ادامه داد: از میزان سهمیه ۹۴ هزار واحدی نهضت ملی مسکن در گلستان، ۲۸ هزار واحد سهم روستاهای استان است.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ درصد استان گلستان روستایی هستند، تصریح کرد: با توجه به این درصد بالا انتظار می‌رود سهم روستاهای استان از مجموعه آمار ملی افزایش یابد.

در این مراسم پروژه‌های بنیاد مسکن استان با اعتبار بیش از یک هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان و بهره مندی بیش از ۱۷۴ هزار خانوار افتتاح و یا عملیات اجرایی‌اش آغاز شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.