کد مطلب: ۸۸۵۹۳۳

هشدار سامانه املاک به مشترکان پرمصرف برق

هشدار سامانه املاک به مشترکان پرمصرف برق

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه با اشاره به مشترکان پرمصرف برق گفت: از ابتدای آبان، به آن دسته از مشترکان پرمصرفی که اطلاعات سکونت و مالکیت واحد مسکونی خود را در سامانه ملی املاک و اسکان ثبت نکرده‌اند، پیامک زده می‌شود و در صورت عدم ثبت اطلاعات، تعرفه برق این مشترکان در گران‌ترین پله قیمتی محاسبه خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابوالفضل نوروزی با اشاره به فعال سازی ضمانت‌های اجرایی ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان اظهار داشت: هم اکنون اطلاعات مالکیت و سکونت 73 میلیون نفر در سامانه ملی املاک و اسکان به ثبت رسیده و مردم باید با مراجعه به سامانه نسبت به تأیید اطلاعات خود اقدام کنند.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در تشریح ضمانت اجرایی سامانه املاک و اسکان ضمن هشدار به مشترکان پرمصرف برق گفت:‌بر اساس قانون یکی از ضمانت‌های اجرایی ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان به تعرفه برق ارتباط دارد، بر این اساس واحدهای مسکونی که اطلاعات سکونت و مالکیت آن در سامانه توسط مردم به ثبت رسیده یا ثبت نشده باشد، تعرفه برق آن‌ها در آخرین پله قیمتی محاسبه خواهد شد.

تعرفه برق خانه‌هایی که اطلاعات سکونت و مالکیت آن‌ها در سامانه املاک ثبت نشده در آخرین پله مصرف گرفته می‌شود

وی در برنامه تلویزیونی افزود: جلسات پرتعدادی با متولیان وزارت نیرو در این حوزه برقرار شد و هم اکنون پیام‌هایی با اولویت مشترکان پرمصرف به مردم داده می‌شود.

نوروزی ادامه داد: از ابتدای آبان‌ماه، آن دسته از مشترکان پرمصرفی که اطلاعات سکونت و مالکیت واحد مسکونی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه ملی املاک و اسکان ثبت نکرده‌اند، پیامک زده می‌شود و در صورت عدم ثبت اطلاعات، تعرفه برق این مشترکان در گران‌ترین پله قیمتی محاسبه خواهد شد.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اخیرا در جلسه شورای عالی انرژی مصوب شد، در صورتی که 2 پیامک برای مشترکان پرمصرفی که اطلاعات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سامانه ثبت نکرده‌اند، صادر شود و این اطلاعات همچنان ثبت نشده باشد، تعرفه آب و برق مصرفی واحدهای مسکونی در گرانترین پله لحاظ خواهد شد.

منبع: برق نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.