کد مطلب: ۸۹۷۷۹۹

افزایش ۳ برابری اجاره ویلا در تعطیلات زمستانه +جدول

افزایش ۳ برابری اجاره ویلا در تعطیلات زمستانه +جدول

هرچند در فصل سرد سال، انتظار می‌رفت نرخ اجاره روزانه ویلا خصوصا در مناطق شمالی ایران کاهشی شود؛ اما بررسی ها از سایت‌های اجاره ویلا در دو استان مازندران و گیلان نشان می‌دهد که، اجاره ویلا در شمال کشور چندان نسبت به فصل سفرها کاهش محسوسی نداشته است.

به گزارش تجارت نیوز،  بررسی‌ها از بازار اجاره روزانه ویلا نشان می‌دهد که در ایام تعطیلات با توجه به افزایش تقاضا و موج مسافران به نواحی توریستی، میزان اجاره نیز نسبت به روزهای عادی افزایش یافته است.

هرچند در فصل سرد سال انتظار انتظار می‌رفت نرخ اجاره روزانه ویلا خصوصا در مناطق شمالی ایران کاهشی شود؛ اما بررسی ها از سایت‌های اجاره ویلا در دو استان مازندران و گیلان نشان می‌دهد که، اجاره ویلا در شمال کشور چندان نسبت به فصل سفرها کاهش محسوسی نداشته است.

هزینه یک شب اقامت در یک ویلای 130 متری در بندرانزلی و بدون استخر با ظرفیت 12 نفر، در روزهای عادی، یک میلیون و 900 هزار و در ایام تعطیلات 4 میلیون 500 هزار تومان است که البته این رقم برای رزرو در تعطیلات نوروز به 8 میلیون تومان می‌رسد.

در رانکوه املش، ویلایی با مساحت 650 مترمربع زیربنا و 5 اتاق خواب و دارای استخر و حداکثر ظرفیت 20 نفر، در روزهای عادی 10 میلیون تومان و در تعطیلات هفته آینده به 15 میلیون تومان افزایش یافته است؛ در ایان نوروز هزینه رزرو اقامت هر شب این ویلا با افزایش دوبرابری به 20 میلیون تومان می‌رسد.

البته این افزایش قیمت هزینه اجاره ویلاهای کوچک‌متراژ با امکانات کمتر را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ برای مثال هزینه اقامت یک شب در ویلایی نیمه دربست در آستارا، با 35 مترمربع زیربنا و بدون خواب، در روزهای عادی 500 هزار تومان و در تعطیلات، 700 هزار تومان است و این مبلغ در ایام نوروز به یک میلیون تومان می‌رسد.

در ماسال یک منزل ویلایی 100 متری با ظرفیت 12 نفر و بدون امکانات خاص همچون استخر و میز بیلیارد، در روزهای عادی، 890 هزار تومان و در ایام تعطیلات پیش رو، یک میلیون و 790 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

photo_2024-02-06_15-48-05

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.