کد مطلب: ۸۹۹۴۳۳

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران:

در صورتی که بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن همکاری مناسبی نداشته باشند اعتبارات آنها کاسته خواهد شد

در صورتی که بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن همکاری مناسبی نداشته باشند اعتبارات آنها کاسته خواهد شد

جنتی گفت: جبران کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن را پیگیری می‌کنیم تا سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز،  مدیر کل راه و شهرسازی تهران گفت: جبران کم‌کاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن را پیگیری می‌کنیم تا سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش یابد.

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط بانک‌ها برای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران در مقایسه با سایر شهرها بهتر است و پیگیری ها باعث شده که روند پرداخت این تسهیلات بهبود یابد اما این میزان کافی نیست چرا که طبق قانون جهش تولید مسکن باید بانک ها ۲۰ درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند.

به گفته وی در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات برای تمامی پروژه ها ادامه دارد و با تاکید رئیس جمهور در شورای عالی مسکن این روند پرداخت با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

او اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات زمینه ساز افزایش میزان تولید خواهد شد و این امر در نهایت منجر به تقویت بازار مسکن می شود. 

وی افزود: در صورتی که بانک ها در این بخش همکاری مناسبی نداشته باشند به طور قطع اعتبارات آنها کاسته خواهد شد.

جنتی گفت: به طور قطع پیگیری ها برای جبران کم کاری ۲۰ درصدی بانک ها را انجام خواهیم داد تا شاهد اتمام پروژه های هدف گذاری شده در استان تهران باشیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.