کد مطلب: ۹۰۲۰۱۶

اعلام مدت زمان صدور پروانه ساختمانی برای نوسازی بافت های فرسوده غرب تهران

اعلام مدت زمان صدور پروانه ساختمانی برای نوسازی بافت های فرسوده غرب تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از صدور یک هفته‌ای پروانه‌های ساختمانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه روند نوسازی بافت های فرسوده در استان تهران در مقایسه با سایر برنامه ها رشد بهتری پیدا کرده است گفت: در راستای نوسازی بافت های فرسوده در استان تهران شاهد نوسازی بافت های فرسوده در محله‌های از جمله صالحیه در شهرستان بهارستان استان تهران هستیم.

به گفته وی در همین راستا اقدام به آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در صالحیه از شهرهای مهم شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران کرده‌ایم.

روند سریع نوسازی و ارائه صدور پروانه‌های ساختمانی در بسیاری از شهرهای تهران 

او با بیان اینکه روند نوسازی و ارائه صدور پروانه‌های ساختمانی در بسیاری از شهرهای تهران در مقایسه با سایر مناطق سریع و به روز بوده است گفت: طبق همکاری که با شهرداری محله صالحیه داشته ایم، صدور پروانه های ساختمانی ظرف مدت یک هفته صادر می شود.

جنتی بیان کرد: نوسازی بافت های فرسوده با هدف تجمیع پلاک‌های ریزدانه در بافت فرسوده یک پروژه سرمایه گذاری مهم توسط شهرداری صالحیه شامل ۴ بلوک ۴۵ واحدی در محله حصار چوپان از اراضی هدف بازآفرینی آغاز خواهد شد.

جنتی گفت: محله صالحیه حدود ۱۰۰ هکتار بافت فرسوده شهری داخل محدوده هدف دارد که در راستای نوسازی با اقدامات سریع صدور پروانه در این شهر در بافت‌های فرسوده صد در صد رایگان بوده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.