فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۷۹۸

نهضت ملی مسکن تهران ۱۰ درصد پیشرفت کرد

نهضت ملی مسکن تهران 10 درصد پیشرفت کرد

در حالی نهضت ملی مسکن در ۴سالگی به‌سر می‌برد که بنابر اعلام اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران پروژه‌های این طرح به پیشرفت ۱۰درصدی رسیده است.

به گزارش تجارت نیوز،

در چهارسالگی نهضت ملی مسکن، اطلاعات دقیقی از میزان پیشرفت پروژه‌های این طرح در کشور وجود ندارد. در آخرین نشست خبری مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی وی در پاسخ به پرسش تسنیم در این رابطه گفته بود: «پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن به‌صورت تفکیکی به‌زودی اعلام می‌شود.»

10 روز از این نشست می‌گذرد و فعلاً خبری از جزئیات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سراسر کشور نیست، در این بین، اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران با انتشار ویدئویی از پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد پروژه‌های طرح اقدام ملی خبر داده است.

 این پروژه‌ها در دولت حسن روحانی آغاز شد که آبان ماه سال 1400 دیوان محاسبات در گزارش میزان پیشرفت آنها را زیر 10 درصد اعلام کرده بود. در دولت سیزدهم این واحدها با ادغام در طرح نهضت ملی مسکن از پیشرفت قابل‌قبولی برخوردار است،

این در حالی است که پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران چندان امیدوارکننده نیست. در چهارسالگی این طرح طبق اطلاعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، پیشرفت فیزیک پروژه‌ها 10 درصد است.

بر این اساس پروژه 630واحدی طرح اقدام ملی پاکدشت واقع در جنب اراضی مسکن مهر این شهرستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این پروژه توسط 3 پیمانکار در حال ساخت است.

پروژه 200واحدی طرح اقدام ملی مسکن واوان اسلام‌شهر به پیشرفت 97درصدی رسیده است. این پروژه توسط یک پیمانکار در حال ساخت است. پروژه 600واحدی دیگر طرح اقدام ملی در واوان نیز 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه 504واحدی طرح اقدام ملی شهریار نیز که توسط 2 پیمانکار در حال ساخت است، 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه 2700واحدی نهضت ملی مسکن عدل‌آباد اسلام‌شهر 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 12 پیمانکار در این سایت مشغول به فعالیت هستند. پروژه 828واحدی نهضت ملی مسکن پاکدشت (کبودگنبد) با 3 پیمانکار 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه 5380واحدی نهضت ملی مسکن رباط‌کریم با 18 پیمانکار 10 درصد و پروژه 600واحدی طرح مذکور در نصیرشهر رباط‌کریم با 2 پیمانکار 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.