فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۸۸۹

با ۵۰۰ میلیون تومان در چه مناطقی از تهران می‌توان خانه اجاره کرد؟ + جدول

با 500 میلیون تومان در چه مناطقی از تهران می‌توان خانه اجاره کرد؟ + جدول

با 500 میلیون تومان در تهران در چه نقاطی و چه واحدی را می‌توان اجاره کرد؟ مشاهدات نشان می‎‌دهد، با این بودجه می‌توان واحدی با متراژی تا 90 مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

بررسی پلتفرم‌های آنلاین معاملات مسکن و فایل‌های اجاره در تهران نشان می‌دهد که تعداد فایل‌های مشکی(در محدوده میانگین منطقه) و سبز(پایین‌تر از میانگین منطقه) نسبت به فایل‌های قرمز(بالاتر از میانگین منطقه) پیشی گرفته است؛ آنطور که به نظر می‌رسد برخی از موجران نسبت به قیمت‌های پیشنهادی در ابتدای فصل تابستان عقب‌نشینی کرده‌اند.

همانطور که واسطه‌های ملکی در دو ماه اخیر گفتند: قیمت‌های پیشنهادی به مستاجران بالاتر از توان پرداختی مستاجران بود؛ این امر منجر به افزایش تمدید قراردادها و یا کوچ آنها به مناطق پایین‌تر و یا به سمت حاشیه‌های تهران شده است.

برخی نیز، از معیارهای خود و امکاناتی مانند متراژ بالا، آسانسور و انباری صرف‌نظر کرده‌اند تا بتوانند با بودجه خود آپارتمانی را اجاره کنند.

اما با 500 میلیون تومان در تهران در چه نقاطی و چه واحدی را می‌توان اجاره کرد؟ مشاهدات نشان می‎‌دهد، با این بودجه می‌توان واحدی با متراژی تا 90 مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد.

گفتنی است امکان رهن کامل یک واحد نوساز با این مبلغ وجود دارد، برای مثال در محله نظام آباد، برای رهن کامل آپارتمانی 41 متری، نوساز، دارای آسانسور و پارکینگ و یا در محله تهرانپارس، برای رهن کامل واحدی 65 متری و 2 سال ساخت، بدون آسانسور و پارکینگ، 500 میلیون تومان تعیین شده است.

جدول قیمت رهن خانه در تهران

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.