فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۰۲۰

این دو منطقه تهران بیشترین مستاجر را دارند

این دو منطقه تهران بیشترین مستاجر را دارند

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: مناطق ۴ و ۸ در تهران با توجه به پراکندگی واحد‌های مسکونی بیشترین مستاجران را در خود جای داده است.

به گزارش تجارت نیوز،

داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه هزینه مشاوران املاک با درآمدهای آنها همخوانی ندارد گفت: بسیاری از مشاوران املاک نمی توانند هزینه‌های خود را از طریق کمیسیون‌های مسکنی که دریافت می‌کنند تامین نمایند و همین امر خود باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای مشاوران املاک در تهران شده است.

وی با بیان اینکه نرخ اجاره در بسیاری از مناطق در کشور افزایش یافته است گفت: نرخ اجاره در منطقه ۵ تهران در مقایسه با سایر مناطق با افزایش روبرو بوده است.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران  با بیان اینکه در شهر تهران  طی خرداد ماه ۴۰۰۰ قرارداد در بخش اجاره و خرید وفروش مسکن ثبت شده است اظهار کرد: ۱۲ هزار واحد دارای پروانه کسب اتحادیه املاک در پایتخت مشغول به فعالیت هستند.

او گفت: گستردگی و تمایل خریداران و خرید ملک در منطقه ۵ و کوچک متراژ  بودن واحدهای منطقه ۱۰  باعث شده در این دو منطقه تمایل برای خرید و فروش بیشتر باشد. همچنین مناطق ۴ و ۸ بیشترین مستاجر را در خود جا داده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.