فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۵۶۹

املاک تجاری همچنان بی مشتری است

 املاک تجاری همچنان بی مشتری است

بررسی‌ها از فایل‌های تجاری نشان می‌دهد که تعداد فایل‌های اجاره تجاری نسبت به فروش بالاتر است؛ این موضوع حاکی از آن است که مالکان و واسطه‌ها نیز به تغییر روند بازار آگاه شده‌اند و بیشتر بر روی گزینه اجاره تمرکز کرده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

به نظر می‌رسد که بازار واحدهای تجاری این روزها در رکود سنگینی قرار گرفته است و شاید بتوان گفت که صاحبان کسب‌وکارها، به دلیل عدم اطمینان از ثبات اقتصادی و افزایش هزینه‌های راه‌اندازی، دیگر تمایلی به خرید واحدهای تجاری ندارند و بیشتر به اجاره روی آورده‌اند.

همچنین، حرکت به سمت تهاتر و معاوضه واحدهای تجاری با خودرو و سایر دارایی‌ها، به نوعی انعطاف‌پذیری و ناچاری مالکان را در مواجهه با این وضعیت نشان می‌دهد.

 افزایش قابل‌توجه قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید از عواملی است که باعث شده تا کسب‌وکارها در تصمیمات خود تجدیدنظر کنند و بیشتر به اجاره فکر کنند تا خرید.

از این رو بررسی‌ها از فایل‌های تجاری نشان می‌دهد که تعداد فایل‌های اجاره تجاری نسبت به فروش بالاتر است؛ این موضوع حاکی از آن است که مالکان و واسطه‌ها نیز به تغییر روند بازار آگاه شده‌اند و بیشتر بر روی گزینه اجاره تمرکز کرده‌اند.

این تغییر رویکرد نشان‌دهنده کاهش تمایل به سرمایه‌گذاری بلندمدت در این بخش است. مالکان نیز ترجیح می‌دهند تا از طریق اجاره‌دادن واحدهای خود، از سرمایه‌گذاری در این شرایط ناپایدار جلوگیری کنند و در عین حال، جریان نقدی ثابتی را حفظ کنند و به جای فروش، واحدهای خود را اجاره دهند تا از طریق دریافت اجاره‌بها به طور منظم، درآمدی پایدار و ثابت داشته باشند.

اجاره

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.