فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۶۵۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت اجاره خانه در پیروزی / رهن کامل آپارتمان در محله پیروزی چقدر است؟

قیمت اجاره خانه در پیروزی / رهن کامل آپارتمان در محله پیروزی چقدر است؟

پیروزی یکی از محله‌های شرقی تهران که قیمت مناسب آن باعث شده هرساله متقاضیان زیادی برای اجاره خانه به سوی آن هدایت شوند. اما اکنون برای اجاره مسکن در این محله چه بودجه‌ای باید در نظر داشت؟

به گزارش تجارت نیوز،

پیروزی یکی از محلات شرقی تهران است که بر اساس تقسیم‌بندی‌ها جزو منطقه 11 شهرداری تهران محسوب می‌شود.

پیروزی یکی از محله‌هایی‌ است که با موج تورم اجاره‌بها طی سال‌های اخیر، مستاجران بیشتری به سمت آن جلب شده‌اند؛ مستاجرانی که افزایش بی‌رویه اجاره‌بها باعث شده است اکنون به سمت محله‌هایی با قیمت مناسب‌تر هدایت شوند. اما اکنون برای اجاره یک خانه در پیروزی متقاضیان باید چه بودجه‌ای در نظر داشته باشند؟

قیمت اجاره خانه در پیروزی

قیمت اجاره آپارتمان در پیروزی

بررسی آگهی‌های مربوط به اجاره خانه در محله پیروزی نشان می‌دهد با رهن کمتر از 100 میلیون تومان نیز می‌توان در این محله خانه اجاره کرد. البته معمولاً این دست از آپارتمان‌ها نقلی و قدیمی هستند. برای مثال مالک آپارتمانی 45 متری در محدوده نیروی هوایی که ساخت آن به سال 1387 بازمی‌گردد، برای واحد خود 50 میلیون تومان رهن و 10 میلیون و 500 هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته است.

رهنی معادل 100 میلیون تومان نیز برای مستاجران این امکان را فراهم می‌کند تا آپارتمان‌هایی کوچک‌متراژ با عمر کمتر از 10 سال اجاره کنند. اکنون رهن آپارتمانی در خیابان کرمان 100 میلیون تومان تعیین و اجاره ماهانه آن نیز هشت میلیون تومان اعلام شده است.

رهن بیش از 200 میلیون و توانایی پرداخت اجاره‌ای بیش از 10 میلیون تومان نیز باعث می‌شود مستاجران آپارتمان‌هایی متوسط‌متراژ در سبد انتخاب خود داشته باشند.

در این بین مستاجران با داشتن بودجه‌ای معادل 400 میلیون تومان می‌توانند واحدی کوچک‌متراژ را رهن کامل کنند. رهن بیش از 500 میلیون تومان نیز امکان اجاره آپارتمان‌های نوساز را برای آنها فراهم می‌کند. 

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.