فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۷۷۹

‌تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسد

‌تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسد

​به گفته معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور، با توجه به افزایش هزینه ها، دولت نیز سقف اعتبارات ساخت مسکن را افزایش داده و به زودی میزان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ۴۵۰ میلیون تومان خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

 محمد جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور امروز در نشست با مجمع نمایندگان گیلان در سالن اجتماعات بنیاد مسکن انقلاب گیلان،  یکی از سیاست‌های بنیاد مسکن را رفع مشکلات و گره‌گشایی دانست و اظهار کرد: 10 درصد طرح هادی در مناطق روستایی کشور بازنگری شده و اعتبارات خوبی نیز برای بازنگری طرح هادی در نظر گرفته است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین ساخت‌و‌ساز و بازسازی مسکن‌های روستایی در کل کشور 54 درصد و در استان گیلان 60 درصد است، گفت:  فعال‌بودن در حوزه اقتصادی و معیشت محور از ویژگی‌های زندگی روستایی است که برای توسعه شاخص‌های مسکن در روستاها نیز اعتبارات خوبی توسط بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است. 

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا در پنج سال آینده تمامی خانه‌های روستایی در گیلان نوسازی می‌شوند، افزود: با توجه به افزایش هزینه‌ها، دولت نیز سقف اعتبارات ساخت مسکن را افزایش داده و به زودی میزان تسهیلات ساخت مسکن روستایی 450 میلیون تومان خواهد شد. 

جودی، گیلان را پایلوت نوسازی کامل مسکن روستایی در برنامه هفتم توسعه خواند و بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه آمده که تمامی مناظر روستایی در کشور باید نوسازی و یا بازسازی شوند که در این راستا اقدامات قانونی در حال انجام است. 

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.