فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۰۴۶

الحاق هزار هکتار زمین در سه استان کشور برای نهضت ملی مسکن

الحاق هزار هکتار زمین در سه استان کشور برای نهضت ملی مسکن

هزار هکتار زمین در شهرهای قم، قزوین و جیرفت استان کرمان در شورای عالی معماری و شهرسازی برای نهضت ملی مسکن تصویب شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سازندگان موظف هستند در اجرای این پروژه‌ها تمامی قوانین و مقررات را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت این قوانین با آنها برخورد شود.

مالکی با بیان اینکه رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در طراحی و اجرای طرح‌ها از ضروریات است و عملیات اجرایی پروژه‌ها از اولین مراحل آماده‌سازی با آخرین استانداردها و بر اساس فناوری‌های نوین و با مطالعات کامل انجام می‌شود گفت: در اجرای این پروژه‌ها تمامی سازندگان موظف هستند از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنند و در صورت عدم رعایت آن با سازندگان و انبوه سازان متخلف برخورد می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هزار هکتار زمین در شهرهای قم، قزوین و جیرفت استان کرمان در شورای عالی معماری و شهرسازی تصویب شده است گفت: یکی از علل کند شدن روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن کمبود زمین بود که‌ در صورت الحاق اراضی امیدواریم بخشی از کسری زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرها برطرف شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با کمک بخش خصوصی و استفاده از اراضی بخش خصوصی و خود مالکان بتوانیم روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را تسریع کنیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.