کد مطلب: ۹۰۴۴۵۶

۴ تن گوشت تنظیم بازار فاسد در پردیس کشف شد

 4 تن گوشت تنظیم بازار فاسد در پردیس کشف شد

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس از کشف ۴ تن گوشت گرم یارانه‌ای و تنظیم بازار در یک شرکت تولید فرآورده‌های گوشتی پردیس خبر داد و گفت: این مقدار گوشت از مدار عرضه توزیع به مردم در شب عید خارج شده و در انبار نگهداری می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی قاسمی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس در حاشیه بازدید از یک شرکت تولید فرآورده‌های گوشتی در منطقه تپه سیف جاجرود اظهار داشت: براساس گزارش دریافتی مبنی بر نگهداری مقدار 2500 کیلوگرم گوشت یارانه‌ای و 1500 کیلوگرم گوشت تنظیم بازار به دلیل عرضه خارج از شبکه با دستور دادستان جهت بررسی بیشتر به همراه کارشناسان و بازرسان مربوطه به محل مورد نظر مراجعه شد.

وی افزود: مقدار گوشت گرم یارانه‌ای دولت برای سفره شب عید مردم تهیه شده بود که متأسفانه این شرکت با تخلف از مدار عرضه به شبکه خارج کرده و در انبار به صورت منجمد نگهداری می‌کند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس تصریح کرد: مقدار محوله 1500 تن گوشت تنظیم بازار نیز که با قیمت مصوب جهت توزیع مایحتاج شب عید مردم در نظر گرفته شده بود، در انبار تولید این شرکت جهت تولید و فروش با قیمت آزاد محرز شد.

قاسمی یادآور شد: این مقدار گوشت بایستی شب عید به دست مردم می رسید که برخلاف ضوابط شبکه توزیع و براساس تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق نگهداری این محوله تخلف محسوب می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: تمامی محموله گوشت یارانه‌ای و تنظیم بازار توسط بازرسان اداره صمت و کارشناسان شبکه بهداشت در انبار طی صورتجلسه پلمب و با دستور دادستان اجرای توقیف محوله گوشت صادر و پرونده قضایی جهت رسیدگی بیشتر به تخلفات تشکیل شد.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.