فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۵۱۳

توزیع ۷۵۰ سبد معیشتی یارانه‌ای ویژه عید غدیر میان خانواده‌های نیازمند

توزیع 750 سبد معیشتی یارانه‌ای ویژه عید غدیر میان خانواده‌های نیازمند

نهاد بنیاد علوی شهرستان سردشت به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم ، ۷۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ناصر عابدی در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی اظهار کرد: این بسته‌ها با اولویت خانواده‌های روستایی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

وی اضافه کرد: برای هر کدام از این بسته‌های معیشتی هفت میلیون ریال هزینه شده و در مجموع پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای این منظور اختصاص پیدا کرده است.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: این بسته‌ها که شامل اقلام خوراکی هستند به صورت مشارکتی و ۲۵۰ بسته توسط بنیاد علوی و ۵۰۰ بسته توسط خیرین شهرستان تأمین شده است.

عابدی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز ۷۰۰ بسته معیشتی و آموزشی میان خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد که از این تعداد، ۴۰۰ بسته معیشتی بوده که هر بسته دارای پنج قلم شامل رب گوجه، حبوبات، قند، ماکارونی و خرما و در مجموع برای آنها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده بود.

وی افزود: ۳۰۰ بسته آموزشی هم شامل یک کیف (کوله‌پشتی) و نوشت افزار، سه هزار دست لباس مدرسه شامل مقنعه، مانتو و شلوار و در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ۲۰۰ چادر زنانه نیز بین بانوان این شهرستان توزیع شد.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.