فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۵۲۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

ام وی ام X۲۲ Pro بخریم یا جک J۴؟/ مقایسه ۲ خودروی اقتصادی در رقابت مونتاژکاران

ام وی ام X22 Pro بخریم یا جک J4؟/ مقایسه 2 خودروی اقتصادی در رقابت مونتاژکاران

برای خرید خودروی با کیفیت در رده قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان، انتخاب چندان زیادی موجود نیست. ام وی ام X22 Pro و جک J4 دو خودروی اقتصادی از دو رقیب در بازار محصولات مونتاژی به شمار می‌روند که در ادامه مقایسه آن را می‌خوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

اگر به دنبال خرید خودروی مونتاژی در رده قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان هستید، به جز چند مورد، گزینه دیگری وجود ندارد؛ اما در همین محدوده قیمتی هم خودروهایی پیدا می‌شوند که ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت داشته باشند. ام وی ام X22 Pro کراس‌اوور اقتصادی شرکت مدیران خودرو و فیس‌لیفت جذاب خودروی X22 در مقابل جک J4 کرمان موتور، یکی از سدان‌های کم‌استهلاک چینی قرار می‌گیرد که هر دوی آنها قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان در بازار دارند.

ام وی ام X22 Pro یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت مدیران خودروست که به واسطه طراحی زیبا و جوان‌پسند، آپشن‌ها و امکانات ایمنی قابل قبول توانست رکورد فروش یک میلیون دستگاه را در جهان بزند. این کراس‌اوور جذاب به غیر از ایران در بازارهایی همچون بازار آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آسیا، آفریقا و کشورهایی از جمله مکزیک، شیلی، پرو، فیلیپین و عربستان سعودی توانست فروش و محبوبیت بالایی را کسب کند.

از سوی دیگر، جک J4 جزو پرفروش‌ترین خودروهای کرمان موتور به شمار می‌رود و با وجود اینکه طراحی آن به 2012 بازمی‌گردد، اما به دلیل ایمنی قابل قبول، استهلاک و مصرف سوخت پایین توانسته برای چندمین سال متوالی روی خط تولید این شرکت باقی بماند.

مقایسه طراحی X22 Pro و جک J4

خودروی X22 مدیران خودرو با فیس‌لیفتی که در سال‌های اخیر تجربه کرد، توانست به پختگی و جذابیت لازم برسد و همین موضوع ام وی ام X22 Pro را به یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مدیران خودرو تبدیل کرد. چراغ‌های کشیده LED در بخش جلو و خطوط جذاب بدنه در قسمت جانبی به گفته بسیاری از خریداران، جذاب‌ترین قسمت‌های این خودرو به شمار می‌رود.

قسمت پشتی X22 Pro

زمانی که برای اولین بار وارد کابین X22 Pro شوید، به هیچ عنوان متوجه قیمت اقتصادی آن نخواهید شد. متریال داخلی کیفیت قابل قبولی دارند و نمایشگر مالتی‌مدیای 9 اینچی در قسمت میانی داشبورد، حس یک خودروی به‌روز و با کیفیت را به شما القا می‌کند.

داخل X22 Pro

در مقابل همانطور که گفته شد، طراحی جک J4 به حدود 12 سال پیش باز می‌گردد و بنابراین در بخش طراحی می‌توان گفت که سدان محبوب کرمان موتور، حرف زیادی برای گفتن ندارد. چراغ‌های جلو و عقب به صورت بسیار ساده طراحی شده و روی بدنه، خطوط عجیب‌وغریبی به چشم نمی‌خورد.

جک J4

قسمت داخلی جی 4  نیز طراحی ساده‌ای دارد، اما با وجود اینکه مدت زیادی از سال طراحی آن می‌گذرد، باز هم زیباتر از اکثر خودروهای داخلی به نظر می‌رسد.

داخل جک j4

آپشن‌ها و امکانات رفاهی

ام وی ام X22 Pro به امکانات جذابی همچون کروزکنترل، کنترل کشش و پایداری، سیستم کمکی ترمز اضطراری، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، فرمان برقی دی‌کات، اتوهلد، ترمز پارک برقی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، کنترل فشار باد تایرها، سانروف و ورود و استارت بدون کلید مجهز شده است.

در مقابل جک J4 نیز امکاناتی مانند کروزکنترل، اتولایت، دی‌لایت، کنترل پایداری سنسور پارک عقب را دارد. بنابراین در قسمت فوق نیز پیروزی نصیب کراس‌اوور مدیران خودروست.

برای مطالعه بیشتر، صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.